کارگردان بتمن، بروس وین را با سزار مقایسه می‌کند

30 April 2017 - 22:00

کارگردان دو فیلم The Batman (بتمن) و War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، مت ریوز (Matt Reeves) به شباهت‌های جالب میان بروس وین و سزار اشاره داشته است. در حالی که ریوز سر کار War for the Planet of the Apes بود، برادران وارنر با کناره گیری بن افلک (Ben Affleck) از کارگردانی بتمن، به سراغ او رفتند. کارگردانی دو فرنچایز به‌طور همزمان می‌تواند اتفاق بزرگی برای یک کارگردان باشد. این شانس بزرگی برای ریوز است تا فیلم‌هایی را کارگردانی کند که شخصیت اصلی‌شان را از زمان کودکی دوست داشته است. با سینماگیمفا همراه باشید.

ریوز در مصاحبه جدیدی با Los Angeles Daily News، می‌گوید با اینکه دو فیلم میمون‌ها و بتمن از دو ژانر بسیار متفاوت هستند، بروس وین (افلک) و سزار (اندی سرک یس) بیشتر از آنچه مردم فکرش را بکنند، شبیه هم هستند. او اظهار داشته:

عجیب است که در دو فرنچایز حضور داشته باشی که از بچگی به هر دو علاقمند بوده‌ای. وقتی بچه بودم همیشه به بتمن فکر می‌کردم.  چیزی که برای من درباره شخصیت بتمن خیلی جالب بود، این بود که او انسان ماورائی نیست بلکه یک انسان است. او یک روح زجر کشیده است که درگیر گذشته است و سعی دارد راهی پیدا کند تا در دنیای پر از اشتباهات، نقشی داشته باشد و آنها را اصلاح کند. بتمن شخصیت بسیار قوی است همان‌طور که سزار نیز به همین اندازه قوی است.

از آنجایی که ریوز به‌طور موثری داستان فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها) را روایت کرده، می‌تواند داستان احساسی دیگری را در جنگ برای سیاره میمون‌ها بسازد. بتمن اولین فیلم ابرقهرمانی ریوز است و او در فیلم‌هایی همچون Cloverfield و Dawn of the Planet of the Apes نشان داده که می‌تواند صحنه‌های مهیجی را کارگردانی کند و طرفداران را از نظر عاطفی با خلق شخصیت‌هایی که مردم آنها را دوست دارند به وجد آورد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.