ابرقهرمانان Avengers: Infinity War به هاگوارتز می‌روند!

30 April 2017 - 23:59

به لطف مشخص شدن لوکیشین فیلم‌برداری یکی از سکانس‌های فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدی» حال می‌دانیم که دنیای سینماتیک مارول در حال حرکت به سمت هاگوارتز است. قبل از اتحاد نهایی تمام خدایان و ابرقهرمانان MCU برای مقابله با تهدید تانوس، هنوز موضوعات زیادی برای پوشش باقی مانده‌است. هفته آینده، Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان شماره دوم» داستان ماجراجویی دوم تیم محبوب این روزهای سینما را در کهکشان به نمایش خواهد گذاشت. اواخر امسال نیز در فیلم Thor: Ragnarok شاهد معرفی احتمالی آخرین سنگ ابدی و فراهم شدن شرایط برای اتحاد تاریخی خواهیم بود. و در این مسیر ابرقهرمانانی مانند Spider-Man و Black Panther خود را به صورت اختصاصی معرفی خواهند کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

سال آینده در همین روزها در آستانه یکی از خاص‌ترین فیلم‌های مارول خواهیم. قسمتی از هدف طبیعی این تیم بزرگ سفر به دنیاهای مختلف برای متوقف کردن تانوس و متحدان او خواهد بود. تا به این لحظه، تلاش برای به نمایش درآوردن این دنیاها، دست اندرکاران ساخت فیلم‌های مارول را به لوکیشین‌های مختلف کشانده است. به لطف طرفدران ریزبین و گزارشات مختلف، هیچ کمبودی از نظر تصاویر و ویدیوهای مختلف مراحل تولید این فیلم احساس نشده‌است. در میان این گزارشات متوجه رشد علاقه شخصیت‌های اسکارلت ویچ و ویژن به یکدیگر، حمله‌ی Black Order و مشکلاتی در اسکاتلند شدیم. حال گزارش جدید نشان می‌دهد که کشور انگلستان نیز یک فاکتور تاثیرگذار در فیلم خواهد بود.

به لطف گزارش منتشر شده توسط The Tab که به واسطه دنبال کردن تیم ساخت فیلم به دست آمده‌است، می‌دانیم که از کلیسای بزرگ دورهام به عنوان یکی از لوکیشین‌های فیلم‌برداری عنوان Avengers: Infinity War استفاده خواهد شد. هنوز مشخص نشده‌است که کدام یک از ستارگان فیلم در آن سکانس و لوکیشین حضور خواهند داشت اما با در نظر گرفتن عظمت این لوکیشن و اهمیت آن، به احتمال فراوان یکی از سکانس‌های حساس و مهم را در این مکان شاهد خواهیم بود. البته به طور قطع بهتر است تغییراتی در حیاط‌ها و راهروهای این مکان ایجاد شود، چون به هر حال طرفدران سینما این مکان را به لطف مجموعه فیلم‌های هری پاتر با جزئیات بالا به خاطر دارند. در این مجموعه فیلم‌ها، از کلیسای دورهام به عنوان مدرسه هاگوارتز استفاده شده‌بود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.