فصل دوم Stranger Things ترسناک‌تر خواهد بود

2 May 2017 - 11:30

سریال Stranger Things که بر روی شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد یکی از بهترین سریال‌های سال ۲۰۱۶ بود که به حق توانست تیم توسعه و بازیگران را کاندید تعداد زیادی جایزه کند. این سریال علمی تخیلی که فضایی شبیه دهه‌ی ۸۰ میلادی دارد به دست برادران دافر ساخته شده است و در کنار سریال خانه‌ی پوشالی، می‌توان آن را بهترین کار نتفلیکس دانست. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جای تعجب نیست که فصل دوم این سریال در دست ساخت هست و اولین قسمت آن در هالووین پخش خواهد شد. بازیگران جوانی که در فصل اول دیدیم از جمله ملی بابی براون (Millie Bobby Brown)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard)، گاتن ماتارازو (Gaten Matarazzo)، کالیب مک لافلین (Caleb McLaughlin) و نواح اشنپ (Noah Schnapp) به ترتیب در نقش‌های ایلون (Eleven)، مایک (Mike)، داستین (Dustin)، لوکاس (Lucas) و ویل (Will) بازخواهند گشت. البته نقش نواح اشنپ در این فصل بیشتر خواهد بود؛ چون او بعد مدت طولانی که در جهان وارونه (Upside Down) بود به دنیای ما بازگشته، ولی خیلی شرایطش خوب نیست.

در مصاحبه‌ای که مجله‌ی People با این بازیگران داشت از آن‌ها درباره‌ی فضای فصل دوم سوال پرسید. گاتن ماتارازو درباره‌ی فصل دوم گفت:

چیز خیلی خوب و مهم درباره‌ی فصل دوم این است که شما می‌توانید به ذات هر یک از شخصیت‌ها پی ببرید. شما قرار است چیزهای زیادی درباره‌ی زندگی هر یک از شخصیت ببینید که یکی از آن‌ها مبارزه‌ی هر کدام با اتفاقاتی است که در جریانند. من فکر می‌کنم که همه‌ی آن‌ها ترسیده‌اند. آن‌ها احساس تنهایی می‌کنند؛ چون بهترین دوستشان ویل برگشته است، ولی مثل سابق نیست و به نوعی تغییر کرده.

اگر سریال را تماشا کرده باشید می‌دانید که در پایان فصل اول، ویل در حال بالا آوردن جانوران حلزون مانندی بود که نشان می‌دهد که او واقعا از جهان وارونه فرار نکرده است و موضوع مهم این است که ویل سعی در مخفی نگه داشتن این موضوع دارد. ولفهارد هم بیان کرد که فصل دوم Stranger Things بر روی هیولاهایی ترسناک‌تر از دنیای ورونه تمرکز دارد:

قرار است شخصیت‌های سریال با چالش‌هایی روبرو شوند که بسیار سخت و البته واقعی هستند و این موضوع نگران کننده است. من فکر می‌کنم که این فصل بسیار تاریک‌تر خواهد بود و بیشتر از قبل به وحشت گرایش دارد؛ البته همچنین فکر می‌کنم که بیننده‌ها این فصل را بیشتر از فصل قبلی دوست خواهند داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.