دیوید اسلید کارگردان قسمتی از فصل چهارم سریال Black Mirror خواهد بود

2 May 2017 - 13:00

امسال فصل چهارم سریال علمی تخیلی Black Mirror (آینه سیاه) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. سریالی که به موضوعات تاریک و طعنه آمیز و جامعه مدرنی که ابتدا از شبکه چهار در سال ۲۰۱۱ به نمایش درآمد، می‌پردازد و تبدیل به نسل جدیدی از Twilight Zone شده است. هر قسمت این سریال بازیگر و مکان متفاوتی دارد و حتی وقایع آن در زمان حال یا آینده نزدیک رخ می دهند. فصل سوم این سریال مورد تحسین قرار گرفت، برای همین پیش بینی می‌شد فصل بعدی نیز ساخته شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل چهارم شامل شش قسمت جدید است که امسال پائیز پخش خواهند شد. جودی فاستر (Jodie Foster) یک قسمت از فصل چهارم را با موضوع مادر و دختر کارگردانی کرده که رزماری دویت (Rosemarie DeWitt) در آن بازی کرده است. کارگردان Triple 9، جان هیلکوت (John Hillcoat) نیز قسمتی به نام کروکدیل را کارگردانی خواهد کرد که گفته شده آندرا رایزبورو (Andrea Riseborough) در آن ایفای نقش کرده است. این قسمت‌ها کاملا متفاوت هستند به طوری که یک قسمت در ایسلند فیلم‌برداری شده و قسمت دیگر تُن کمدی دارد. انتظار می‌رود تنوع بیشتری میان قسمت‌های امسال نسبت به فصل هلی قبل مشاهده شود.

حالا اطلاعات بیشتری پیرامون فصل چهار منتشر شده که از منبع معتبری نقل شده‌اند. دیوید اسلید (David Slade) در توییترش اعلام کرده که قسمت جدیدی از این سریال را کارگردانی خواهد کرد. او چیز زیادی درباره‌ی نام قسمتی که می‌خواهد کارگردانی کند یا موضوع آن نگفته اما باید منتظر صحنه‌های تاریک و شجاعانه مانند بیشتر کارهایش باشیم. اسلید کارش را با فیلم‌های ترسناک آغاز کرد و اخیراً وارد کارهای تلوزیونی شده که می‌توان از این میان به Hannibal (هانیبال) و American Gods (خدایان آمریکایی) اشاره کرد.

پروژه آخری که اسلید در آن حضور داشته، سه قسمت اول American Gods بوده که از امشب از شبکه Starz پخش می‌شود. سریال American Gods به نظر تاریک و پیچیده می‌رسد برای همین انتظار می‌رود قسمتی که در Black Mirror کارگردانی می‌کند نیز همین گونه باشد. اگر اسلید هنوز همان نگاه و احساس قبلی را داشته باشد، قسمت مربوط به او در سریال Black Mirror یکی از مهیج‌ترین قسمت‌ها خواهد بود.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.