ادامه داستان Killer Frost در فصل چهار The Flash

3 May 2017 - 00:00

کیلر فراست (Killer Frost) به این زودی‌ها به شکل کتلین اسنو (Caitlin Snow) در نمی‌آید، و این شخصیت همچنان در فصل بعدی The Flash (فلش) خطر محسوب می‌شود. تا حالا در سه فصل خطر ماورائی در سریال‌های Arrowverse بیشتر شده است. با اینکه بیش از چند شخصیت جدید ابرقدرت، تندرو بوده‌اند، خیلی از آنها مجهز به قدرت‌های زیادی هستند. خوشبختانه دوستانی مانند والی و Cisco نیز ماورائی شده‌اند و با کمک بری در این زمینه فعالیت می‌کنند. البته تمامی دوستان ماورائی قهرمان باقی نماندند. با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از اینکه کیلر فراست در فصل آخر به‌عنوان تبهکار در Earth 2 ظاهر شد، ورژن کتلین اسنو به آرامی به قدرت ماورائی یخ مانندی تغییر شکل داد. بنا بر دلایل نامشخصی، این تغییر از زمانی آغاز شد که او شیطانی شد. او توانست تغییر شکل خود را به کمک نوعی تکنولوژی تحت کنترل درآورد. در قسمت بعدی خواهیم دید که کیلر فراست مشکلاتی برای قهرمانان ما به وجود می‌آورد و به راحتی شکست نمی‌خورد.

قرار است فراست هفته آینده برگردد و با توجه به گزارش EW، این شخصیت در فصل بعدی هم خطری برای قهرمانان باقی می‌ماند. وقتی از دانیل پانابیکر (Danielle Panabaker) درباره آینده این شخصیت پرسیده شد، او گفت که کیلر فراست تا قسمت پایانی در این سریال حضور خواهد داشت:

قرار است همه چیز فوق‌العاده باشد. این بار من کمی بیشتر از همیشه در قسمت پایانی نسبت به چند سال گذشته حضور خواهم داشت. به نظرم خیلی خوب است که بیشتر چهره‌های آشنا را می‌بینیم. سال گذشته، بری در مقابل زوم و امسال تندروهای بیشتری وجود خواهند داشت و قدرت‌های بیشتری را شاهد خواهیم بود که فکر می‌کنم باعث می‌شوند جنگ بهتر و بزرگ‌تری را ببینید.

به علت تفاوت میان اسنو و فراست، به نظر می‌رسد قسمت جدید به این تقسیم بپردازد و صحنه‌های قدرتمندی را برای پانابیکر به وجود آورد:

 

نمی‌دانم دوباره کتلین را می‌بینیم یا نه، اما همان‌طور که در قسمت ۲۱ خواهید دید، مشخص می‌شود که کتلین اسنو و کیلر فراست در یک بدن خواهند بود و خاطرات مشترکی دارند. چیزهایی که کتلین به یاد می‌آورد، کیلر فراست نیز به آنها دسترسی دارد. سؤال اینجاست که او چطور این خاطرات کتلین را انتخاب و حس می‌کند. فکر می‌کنم این نه تنها برای کتلین بلکه برای کل تیم فلش دشوار است رفتار بد کیلر فراست را با صورت کتلین اسنو تطبیق دهند.

چه کیلر فراست در فصل ۴ حضور داشته باشد یا نه، پانابیکر طبق گفته‌ی تهیه کننده این سریال، اندر و کریزبرگ (Andrew Kreisberg) همچنان در این پروژه حضور خواهد داشت:

دانیل پانابیکر جایی نمی‌رود. چه دوباره کتلین اسنو بشود یا کیلر فراست باقی بماند،  را در فصل ۴ خواهید دید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.