تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Logan اعلام شد

4 May 2017 - 22:00

تاریخ انتشار رسمی و موارد ویژه‌ی نسخه بلوری فیلم Logan «لوگان» مشخص شد. این فیلم از ماه مارس میلادی به روی پرده رفت و با استقبال بالای طرفداران مواجه شد. همانطور که انتظار می‌رفت نسخه سیاه و سفید «لوگان» که با نام Logan Noir «لوگان نوآر» شناخته می‌شود نیز در نسخه فیزیکی و بلوری آن قرار خواهد داشت. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «لوگان» از روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه (۱۶ می ۲۰۱۷ میلادی) به صورت دیجیتالی و با کیفیت HD در دسترس قرار گرفت؛ درست از همان روزی که «لوگان نوآر» به روی پرده می‌رود. طبق سنت رایج صنعت سینما، نسخه بلوری این فیلم نیز در روز سه‌شنبه ۲ خرداد ماه (۲۳ می ۲۰۱۷) به بازار عرضه خواهد شد. طبق گزارش «THR»، نسخه بلوری «لوگان» شامل برخی محتوای ویژه می‌شود که فهرست آن‌ها به شرح زیر است:

  • «لوگان نوآر»: نسخه سیاه و سفید فیلم
  • تفسیر صوتی آن توسط جیمز منگولد (James Mangold)
  • صحنه‌های حذف شده با تفسیر جیمز منگولد
  • ساخت «لوگان» – مستند پشت صحنه‌ی این فیلم
  • محتوای اختصاصی خرده‌فروشی از فیلم «لوگان»

محتوای انحصاری خرده‌فروشی‌های این فیلم شامل پوستر، کتاب فلزی (استیل بوک) و آلبوم تصاویر سیاه و سفید گرفته شده از این فیلم می‌شود. گفته می‌شود که صحنه‌های حذف شده از فیلم «لوگان» شامل صحنه‌های مربوط به شخصیت جین گری (Jean Grey) باشد.

فیلم «لوگان» از روز ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می) به صورت دیجیتالی و از روز ۲ خرداد (۲۳ می) به صورت فیزیکی و در قالب نسخه فیزیکی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.