HBO مقدمات ساخت ۴ اسپین‌آف برای بازی تاج و تخت را فراهم کرد

5 May 2017 - 12:30

شبکه کابلی HBO برای نوشتن فیلم‌نامه چهار اسپین‌آف برای سریال Game of Thrones با چهار نویسنده قرارداد امضا کرد. مکس بورنستاین (فیلم Kong: Skull Island)، جین گلدمن (فیلم Kingsman: The Golden Circle)، برایان هلگلاند (فیلم Legend) و کارلی واری (سریال‌های Mad Men و The Leftovers) برای ساخت این اسپین‌آف‌های احتمالی در نظر گرفته شده‌اند. واری و گلدمن بر روی دو جنبه متفاوت داستانی کار خواهند کرد اما به طور همزمان قرار است به صورت مستقیم با جرج آرآر مارتین پیرامون ایده‌هایشان در ارتباط باشند. مارتین در کنار سازندگان سریال کنونی، دیوید بنیاف (David Benioff) و دن وایز (Dan Weiss) قرار است تهیه کنندگی اجرایی این اسپین‌آف‌ها را بر عهده داشته‌باشند اما به احتمال فراوان هیچکدام از آنها در نوشتن فیلم‌نامه‌ها نقشی نخواهند داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

شایعات پیرامون ساخت اسپین‌آف برای بازی تاج و تخت مدت‌ها بود که در بین طرفدران این سریال مطرح شده‌بود؛ به هر حال طبیعی است که با توجه به عمق داستان‌های روایت شده توسط مارتین در کتاب‌هایش و محبوبیت سریال کنونی که در سال ۲۰۱۸ به اتمام خواهد رسید، چنین شایعاتی مطرح شوند. بازی تاج و تخت در زمان پخش خود توانسته است تبدیل به پر بیننده‌ترین شبکه HBO شده و همزمان از نظر جوایز نیز پر افتخارترین سریال تاریخ تلویزیون شود. با در نظر گرفتن این موضوع که رئیس برنامه‌های این شبکه کیسی بلویز اعلام کرده‌است که این شبکه قصد دارد برنامه‌های بیشتری به سبک سریال محبوب بازی تاج و تخت بسازد، دنبال کردن آثار مارتین برای برنامه‌های بعدی موضوعی طبیعی به نظر می‌رسد.

وراییتی اولین خبرگزاری بود که اعلام کرد ساخت این اسپین‌آف‌ها در نظر گرفته‌ شده‌است و همزمان شبکه HBO بیانیه‌ای در مورد روند ساخت این اسپین‌آف‌ها منتشر کرد:

ما تمام زمان مورد نیاز را در اختیار نویسندگان قرار خواهیم داد تا کار خود را انجام دهند. در مورد ساخت نیز هنگامی که فیلم‌نامه‌ها به دست ما برسند ارزیابی خواهیم کرد که به چیزهایی نیاز داریم.

به طور قطع داستان‌های بیشماری برای روایت وجود دارد و صرف از نظر از هر تصمیم، تمام طرفدران این سریال و دنیای عظیم آن، برای اسپین‌آف‌های مورد نظر هیجان زده هستند.

فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت در تاریخ ۲۵ تیر از شبکه HBO پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.