سریال Emerald City از شبکه NBC پس از یک فصل کنسل شد

5 May 2017 - 13:00

ساخت ژانر فانتزی چیزی شبیه به قمار برای سازندگان اثر است، مخصوصا اگر قرار باشد در تلویزیون به نمایش درآید. سریال‌های فانتزی معمولا از نظر مالی بلند پروازند و داستان‌ آنها نیز برای بسیاری از مخاطبان که تنها به دنبال گذراندن اوقات خوش در روبری تلویزیونشان در آخر روزی طاقت فرسا هستند، بیش از حد پیچیده و غیرقابل هضم به نظر می‌رسد. در حالی که سریال‌هایی مانند Game of Thrones و Once Upon a Time جای خود را در بین طرفدران باز کرده‌اند، بسیاری از سریال‌ها در این سبک به چندان اقبال خاصی دست نیافته‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

مسیر برای سریال Emerald City «شهر زمرد»، محصول شبکه NBC از همان ابتدا نیز هموار نبود، جایی که سال‌ها ساخت آن در بسیاری از مراحل متوقف شد تا اینکه بالاخره شاهد پخش آن در سال گذشته بودیم. اگرچه NBC در زمان‌بندی پخش به خوبی عمل کرد و آن را پس از اتمام فانتزی محبوب، Grimm قرار داد اما این موضوع نیز باعث نشد که طرفدران و منتقدان از آن راضی باشند. در نهایت نیز سریال با سرنوشت غیرقابل فرار روبرو شد و آن مقایسه ناخودآگاه با عنوان موفق The Wizard of Oz بود.

در واقع همین مسائل بود که باعث شد سریال نتواند در روز گذشته برای فصل دوم خود تمدید شود. طبق گزارش منتشر شده توسط وراییتی، ساخت این سریال به صورت رسمی و پس از پخش تنها یک فصل، متوقف شد. در کنار نقدهای نه چندان دلپذیر (میانگین ۳۸% در راتن تومیتوز)، مدیران این شبکه به احتمال فراوان این سریال را به خاطر تعداد بینندگان پایین‌تر از میانگینش کنار گذاشتند. قسمت آغازین Emerald City چیزی حدود ۴٫۴۹ میلیون بیننده را به پای این شبکه کشاند اما قسمت پایانی آن تنها ۲٫۸۷ میلیون بیننده داشت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.