نگهبانان کهکشان نقش‌های فرعی در جنگ بی نهایت دارند

6 May 2017 - 00:00

سرانجام The Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) با Avengers (انتقام جویان) در فیلمی تحت عنوان Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) کراس آور خواهند داشت اما نقش‌های فرعی بیشتری نسبت به نقش‌های اصلی در این فیلم حضور خواهند داشت. از وقتی که قهرمانان تبهکار در سال ۲۰۱۴ حضور داشتند، طرفداران دوست داشتند زودتر استار لرد و دوستانش را ببینند که به زمین برمی گردند و به نیروهای مرد آهنین، کاپیتان آمریکا و مابقی تیم انتقام جویان ملحق می‌شوند. با آماده شدن Mad Titan Thanos، دنیای سینماتیک مارول به کمک احتیاج دارد، یعنی زمان برای تمامی قهرمانان فرنچایز مناسب است تا قدرتشان را با هم یکی کنند. این بدون شک بزرگ‌ترین رویداد تاریخ مارول است و با هر آنچه بینندگان تاکنون دیده‌اند فرق دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

با وجود شخصیت‌های زیاد در این مجموعه، و ایجاد تعادل میان کارگردانان این فیلم، جو و آنتونی راس (Joe and Anthony Russo)، سوالات زیادی درباره زمان نقش آفرینی هر کاراکتر مطرح می‌شوند. سازندگان این فیلم قبلاً توانسته بودند حضور بازیگران متعدد را در Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) کنترل کنند اما جنگ بی نهایت عظیم‌تر از تیم مرد آهنین در مقابل تیم کاپیتان خواهد بود. قرار نیست تمامی بازیگران نقش زیادی داشته باشند و این‌طور تصور می‌شود که فیلمنامه بیشتر راجع به نگهبانان است.

کریس پرت (Chris Pratt) در مصاحبه‌ای با Nerdist کمی درباره داستان فیلم گفته و عنوان کرده که آنها نقش فرعی خواهند داشت:

ما قطعاً حضور قدرتمندی خواهیم داشت اما بازیگران فرعی این فیلم هستیم. متوجه منظورم که هستید؟ ما بیشتر به بیان داستان جنگ بی نهایت کمک می‌کنیم. اما نگهبانان کهکشانی هستند. این آف-شوت اختصاصی دنیای سینماتیک مارول است.

این می‌تواند توضیحی بر این مسئله باشد که چرا این بازیگر کار فیلم برداری صحنه‌های انتقام جویان ۳ را  زودتر به پایان رسانده چون کار خیلی زیادی نداشته است. بازیگران کهکشان‌ها جزء اولین بازیگرانی بودند که سر این پروژه حاضر شدند و جالب است ببینیم نقش آنها در این فیلم چیست. شاید بعضی از طرفداران از شنیدن این خبر که آنها نقش فرعی دارند ناامید شوند اما باید بگوییم که جنگ بی نهایت هنوز فیلمی درباره انتقام جویان است و Earth’s Mightiest بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    بیشتر به جای هیجان زده بودن،نگران این پروژه عظیمم