پیشی گرفتن فیلم Guardians of the Galaxy 2 از Avengers: Age of Utron

6 May 2017 - 10:00

فیلم Guardians of the Galaxy 2 (نگهبانان کهکشان ۲) هنوز افتتاحیه داخلی نداشته و تصور می‌شود دومین فیلم مارول باشد که افتتاحیه بزرگی در انتظار آن است. در حالی که اولین فیلم ۲۰۱۷ مارول تا پایان این هفته در امریکا شمالی اکران نخواهد شد، این فیلم در تیراژ بالا در مارکت های بین‌المللی پخش شده است. با احتساب پایان هفته، این فیلم فروش ۱۰۶ میلیون دلاری داشته است. با این وجود، آمار اولیه نشان می‌دهد که نگهبانان ۲ در افتتاحیه روز جمعه از مرز فروش ۱۵۰ میلیون دلار خواهد گذشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

به دلیل موفقیت اولین سری نگهبانان که افتتاحیه بالایی در ماه اوت داشت، پیش بینی می‌شود اکران سری دوم نیز با استقبال بی نظیری مواجه شود. نگهبانان کهکشان ۲ در سایت Rotten Tomatoes عنوان “تازه” به خود گرفته و گفته شده همان شوخ طبعی و اکشن سری اول را دارد. اطلاعات جدیدی که پیرامون این فیلم منتشر شده نشان می‌دهد که آمارهای اولیه افتتاحیه ایالت متحده این فیلم ممکن است کمتر از حد تصور باشد.

با توجه به هیاهو و سر و صدای زیادی که افتتاحیه بین‌المللی بر پا کرده، سایت خبری Deadline گزارش کرده که نگهبانان کهکشان ۲ ممکن است از فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران) پیشی گیرد. فیلم عصر اولتران فروش آغازین ۱۹۱٫۳ میلیون دلاری داشته و در رده چهارم بعد از Star Wars: The Force Awakens, Jurassic World, The Avengers قرار گرفته است. چه نگهبانان ۲ به فروش ۲۰۷٫۴ میلیون دلاری برسد یا نه، استودیو این فیلم دومین افتتاحیه بزرگ خود را تجربه می‌کند. جدا از نام استودیو مارول، عوامل دیگری نیز باعث موفقیت این دنباله شده‌اند. اریک دیویس (Erik Davis) ویرایشگر فندانگو اظهار داشته:

شهرت این فیلم از زمان موفقیت اولین سری نگهبانان کهکشان افزایش یافته است. نوآوردی تصویری این سری‌ها به همراه موسیقی متن فوق‌العاده سری دوم هیجان فیلم را بیشتر کرده است.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    اونقدر موفق عمل کرده که نسخه اولشو یه بار دیگه میبینم