اولین تصویر فیلم Inhumans منتشر شد

6 May 2017 - 22:00

فیلم Inhumans (غیر انسان‌ها) سرانجام از راه رسید و اولین تصویر این غیر انسان‌های دنیای مارول خبر از  لایو-اکشن شخصیت‌های مشهور کامیک می‌دهد. بعد از سال‌ها برنامه ریزی برای ساخت این فیلم، سال گذشته تصمیم گرفته شد Inhumans با کمی تغییر وارد پخش تلوزیونی شود. با وجود اینکه هر هشت قسمت امسال پاییز از شبکه ABC پخش خواهند شد، دو قسمت اول ابتدا در سینماهای IMAX نمایش داده خواهند شد. این نه تنها باعث توزیع گسترده این سریال شده بلکه بودجه بیشتری را با وارد عمل شدن IMAX تامین می‌کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از انتشار این خبر، کار فیلم برداری سریعاً در هاوایی آغاز شد و بازیگران این فیلم را می‌توانستیم در خیابان به راحتی ببینیم. به علت فیلم برداری شخصیت‌هایی مانند گورگن، کریستال و بلک بولت، متوجه شدیم که منبع کامیک آپدیتی بکار گرفته شده است. طرفداران همچنان مشتاق دیدن خانواده سلطنتی هستند. سرانجام اولین تصویر رسمی ستاره‌های Inhumans منتشر شده است.

سایت خبری EW اولین تصویر بازیگران این فیلم را منتشر کرده است. از چپ به راست؛ ایم اکواکر (Eme Ikwuakor) در نقش گورگن، کن لئونگ (Ken Leung) در نقش کاناک، انسون مونت (Anson Mount) در نقش بلک بولت، سریندا سوان (Serinda Swan) در نقش مدوسا، ایزابل کورنیش (Isabelle Cornish) در نقش کریستال و ایوان رئون (Iwan Rheon) در نقش ماکسیموس را شاهد هستیم. تریتون و لاک جا و اورن جدید را در این تصویر نمی‌بینیم.

همانند بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد MCU، Inhumans کمدی را به‌عنوان پایه اصلی لباس‌های شخصیت‌ها استفاده کرده است. قطعاً این تغییرات بحث‌هایی را بر می‌انگیزند. از میان گروه بازیگران فقط کریستال به کمدی وفادار مانده است. گرگون همان شنل مخصوصش، کارناک خط‌های روی صورتش، بلک بولت کت و شلوار ساده‌اش و مدوسا مو قرمز و علاقه‌اش به رنگ بنفش را هنوز دارند. با این حال، ماکسیموس شبیه رمزی بولتون شده و ریش گذاشته است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.