هفته‌نامه اخبار | شماره ۲

13 August 2016 - 22:28

سلام و درودی بی‌کران خدمت شما کاربران عزیز سینماگیمفا. تشکر می‌کنیم که تا به اینجا ما را دنبال کردید. این هفته‌ نیز می‌خواهیم در یک هفته‌نامه دیگر مروری داشته باشیم بر مهم‌ترین اخباری که در این هفته از حوزه سینما گذشت. این هفته زیاد هفته شلوغ و پر از اتفاقات عجیب و غریب نبود، اما یک سری خبرهایی منتشر شدند که مطمئنا برای طرفداران سینما خالی از اهمیت نیست. پس شما را منتظر نمی‌گذاریم و می‌خواهیم که در ادامه برای مرور اخبار با ما همراه باشید.

همانطور که گفتیم این هفته، هفته آنچنان شلوغی نبود ولی اخبار مهمی در آن منتشر شد. از جمله این خبرها می‌توانیم به خبر انتشار لوگوی فیلم‌ Justice Leauge اشاره کنیم. اما از اخبار جالب دیگر می‌توان گفت که هنوز واکنش‌های مثبت و منفی و متغیر نسبت به نقدهای Suicide Squad ادامه دارد. از خبرهای ایرانی هم نگذریم! خبر تکذیب مرگ احسان علیخانی و اینکه لیلا اوتادی توانست جایزه بهترین بازیگر نقش زن مکمل را در یک جشنواره آمریکایی از آن خود کند از جمله حاشیه‌های سینمای ایران بودند. این هفته باکس‌آفیس نیز داشتیم که دیدیم چگونه جوخه انتحار توانست رقبای خود را از نظر فروش کنار بزند. اما خبر بدی نیز برای طرفداران سری Bad Boys داریم، زیرا باز هم اکران این فیلم بر روی پرده‌های نقره‌ای دچار تاخیر شد و ما همچنان باید برای تماشای این فیلم صبر کنیم.

لوگوی «جامعه عدالت‌طلبان آمریکا» در سریال Legends of Tomorrow منتشر شد

Legends-of-Tomorrow-Season-One-660x330

این‌روزها دنیای ابرقهرمانان به حدی طرفدار پیدا کرده که در هر حوزه‌ای که شما به آن رجوع کنید، نامی از ابرقهرمانان بر آن هک شده است که حوزه سینما هم از این قاعده مستثنی نیست. چندین و چند سریال از ابرقهرمانان در حال پخش است که یکی از آنان Legends Of Tomorrow نام دارد. این سریال داستان مجموعه‌ای از ابرقهرمانان و ضدقهرمانان کمیک‌های DC را روایت می‌کند. حال خالق و تهیه‌کننده سریال یعنی مارک گوگنهایم یک لوگو با طرح “جامعه عدالت‌طلبان آمریکا” در صفحه توییتر خود منتشر کرده است که یک مقدار با لوگوی اصلی تفاوت دارد. این لوگو را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

۱۲۱۲۱۲۱۲

لیلا اوتادی جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل جشنواره آمریکایی را از آن خود کرد

«لیلا-اوتادی»-۶۰۰x330

لیلا اوتادی، یکی از بازیگران برجسته ایرانی، جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل را برای فیلم “شیر تو شیر” از جشنواره “عشق” را بدست آورد و به عنوان صفیر صلح و عشق نیز انتخاب شد. به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم “شیر تو شیر” مربوط به شخصی به نام فضل الله می‌شود که هنگام زایمان، همسرش را از دست می‌دهد. از این رو فرزند وی فقط از شیر آدمیزاد تغذیه می‌کند و از اینجا است که داستان آغاز می‌شود.

کارا دلوین هم به نقدهای Suicide Squad واکنش نشان داد

mgid-ao-image-mtv-660x330

هفته گذشته بود که در قسمت اول هفته‌نامه با همچین اخباری در خدمتتان بودیم، ولی ظاهرا این مسئله هنوز ادامه دارد و این دفعه نوبت به کارا دلوین رسید تا به نقدهای فیلم جوخه انتحار واکنش خود را نشان دهد. وی در مصاحبه خود با رویترز این‌چنین بیان کرد:

«من فکر نمی‌کنم آن‌ها از فیلم‌هایی با حضور ابرقهرمانان خوششان بیاید. این فیلم کامل یا بی نقص نیست، اما یک فیلم فوق‌العاده است. من فکر می‌کنم شخصیت‌های فیلم باورنکردنی هستند. این واقعاً مهم نیست که منتقدان درباره فیلم چه می‌گویند، فیلم برای طرفداران ساخته شده است و نظر آن‌ها اهمیت دارد.»

اما خوب شاید حرف‌های کارا دلوین دچار نقص‌هایی نیز باشد، زیرا این‌چنین نیست که منتقدان با یک فیلم ابرقهرمانی مشکل داشته باشند. این را می‌توان خیلی واضح از روی فیلم‌هایی همچون Capitan America: Civil War و Gaurdians Of Galaxy ثابت کرد.

تماشا کنید: حضور بازماندگان جدید در سریال Fear the Walking Dead

Screen-Shot-2015-07-11-at-09.41.18

پیش از شروع شروع بخش دوم از فصل دوم سریال Fear The Walking Dead، شاهد یک پیش‌نمایش معنادار از “از مردگان متجرک بترسید” بودیم. حال در تریلر منتشر شده در کامیک کان ۲۰۱۶، می‌بینیم که گروه‌های، نیک، تراویس و مدیسون هر یک با استفاده از روش خود در حال پیدا کردن باقی بازماندگان هستند. خلاصه داستان بدین شرح است:

«با شروع نیمه دوم فصل دوم، خانواده‌های کلارک، ماناوا و سالازار دچار از هم گسیختگی می‌شوند. وقایعی که در ساختمان ابیگل رخ داد باعث جدایی قهرمانان داستان از هم شد. حال آنها برای نجات یافتن هرکدام باید راه خودشان را در پیش بگیرند.»

می‌توانید تریلر بازماندگان سریال Fear The Walking Dead را از اینجا مشاهده کنید.

فصل دوم Fear The Walking Dead پس از پخش یک هفت قسمتی در یک استراحت نیم‌فصل به سر می‌برد.

یکی دیگر از بازیگران Jessica Jones به سریال The Defenders پیوست

defenders-jessica-jones-rachael-taylor-pic-660x330

هر چقدر زمان که می‌گذرد شاهد اخبار بیشتری از پیوستن شخصیت‌های سریال‌هایی چون، Jessica Jones، Daredevil، Iron Fist، Luke Cage به سریال The Defenders هستیم. اما اخیرا ریچل تیلر، در یک پست در اینستاگرام نشان داده که ظاهرا دارد خود را برای سریال The Defenders در نتفیلکس آماده می‌کند. البته همه این‌ها در حد شایعه هستند و هنوز خبر رسمی در این رابطه منتشر نشده است ولی باید ببینیم در آینده در این رابطه شاهد چه اخباری خواهیم بود.

یک قسمت یک ساعتی برای سریال The Simpsons در نظر گرفته شده‌است

simpsons-hourlong-pic-660x330

اگر از افرادی باشید که از قدیم‌الایام مشغول تماشای فیلم و سریال بوده‌اید، مطمئنا با سریال سیمپسون‌ها آشنایی دارید. این سریال از سریال ۱۹۸۹ تا به امروز در حال پخش بوده و تا به حال کاملا موفق ظاهر شده است. حال یک خبر جالب مبنی بر ساخته شدن یک قسمت ۱ ساعتی برای این سریال قدیمی منتشر شده است. مطابق یک اعلامیه رسمی، تراجی پی هنسون و کیگان-مایکل کی قرار است در این قسمت به عنوان مهمانان ویژه حضور داشته باشند. هنسون به عنوان همسر سابق یک فرد اعلام نشده و مایکل کی به عنوان یک رپر در این قسمت ایفای نقش می‌کنند. همچنین تهیه‌کننده اجرایی سریال در این اعلامیه گفت:

این قسمت قرار بود روال عادی قسمت‌های قبل را طی کند، اما اوضاع تغییر کرد و به خاطر هیجان و شور بیش از حد تصمیم گرفتیم تا تغییر بزرگی درش ایجاد کنیم. از طرفی هیچ‌وقت یک داستان بزرگ درباره فرهنگ سبک هیپ-هاپ و رپری ارائه نداده بودیم، پس تصمیم به انجام این کار گرفتیم.

سری فیلم‌های نارنیا با «صندلی نقره‌ای» بازمی‌گردد

Chronicles-of-Narnia-660x330

چندین سال از اکران آخرین قسمت از مجموعه نارنیا می‌گذرد که به‌تازگی سونی به صورت رسمی اعلام کرده که کار ساخت قسمت چهارم مجموعه نارنیا با جدیت هر چه تمام تر شروع شده است. همانطور که از پیش مشخص شده، نویسنده فیلم یعنی Life of Pi، مسئولیت نوشتن فیلم‌نامه را برعهده خواهد داشت و هنوز کارگردان این قسمت مشخص نشده است. به نقل از هالیوود ریپورتر این فیلم با کمک کمپانی‌های، TriStar، One Entertainment و ‌Mark Gordon Company توسعه‌ داده می‌شود. داستان فیلم هم که طبق معمول بر اساس کتاب‌های سی.اس.لویئس است.

از لوگو Justice League رونمایی شد

download-660x330

به‌تازگی از لوگوی جدیدترین فیلم درحال توسعه زک اسنایدر با نام Justice League توسط سازندگان فیلم در طی یک توییت رونمایی شده که به جرائت می‌توان گفت هیچ فرقی با لوگوی Suicide Squad ندارد و ظاهرا طراح لوگو وقت ساخت لوگو را نداشته است. اگر توجه به لوگو کنید حتی رنگ آن نیز مانند فیلم جوخه انتجار سیاه و سفید است که ما را در اولین وعده به یاد این لوگوی این فیلم می‌اندازد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که لوگوهای بعدی این فیلم چگونه و به چه شکلی طراحی خواهند شد.

تاریخ اکران Bad Boys 3 باز هم به تعویق افتاد

bad-boys-3-660x330

فیلم Bad Boys 3 که مراحل پایانی آماده سازی برای تولید را طی می‌کند برای چندمین بار تاریخ اکران آن به تاخیر افتاد. مطابق گفته سازندگان، فیلمبرداری این فیلم تا سال آینده آغاز نخواهد شد و تا سال ۲۰۱۸ خبری از اکران Bad Boys 3 بر روی پرده‌های نقره‌ای نخواهد بود. همانطور که می‌دانید نام این فیلم به نام، Bad Boys For Life تغییر کرده است و اکران آن در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ خواهد بود. لازم به ذکر بوده که کار نویسندگی و کارگردانی Bad Boys 3 توسط جو کارناهان انجام می‌شود.

از شما تشکر می‌کنیم که تا به اینجای کار با ما همراه بودید. لطفا انتقادات و پیشنهادات خودتان را نسبت به سایت و آیتم‌های آن را با ما درمیان بگذارید تا بتوانیم آنچه که لایق شما است را تحویلتان دهیم.

دیگر اخبار مهم که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید:

بتمن در سریال Arrow حضور نخواهد داشت

تریلر دوم فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد + زیرنویس فارسی اختصاصی

در فصل سوم فلش بری آلن قدرت‌هایش را فراموش می‌کند!

بزرگ‌ترین کراس‌اور بین قهرمان‌های CW در راه است

نقدهای فیلم Suicide Squad به عوامل فیلم Justice League انگیزه می‌دهد

سرباز زمستان در فیلم Avengers: Infinity War بازمی‌گردد

تهیه‌کننده اجرایی سریال Gotham از فصل سوم آن می‌گوید

اطلاعات جدیدی از سیاره جدای و یکی از شخصیت‌های فیلم Rogue One منتشر شد

خبر درگذشت احسان علیخانی تکذیب شد!

باکس آفیس هفته: جوخه انتحار، جدول را به آتش کشید

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.