بتمن در سریال Arrow حضور نخواهد داشت

12 August 2016 - 20:46

سریال Supergirl شهامت این را داشت که یکی از بزرگ‌ترین ابرقهرمانان تاریخ را به سریال خود بیاورد. همان‌طور که قبل‌تر هم اعلام شد، سوپرمن در این فصل حضور خواهد داشت و شاید شما هم مثل ما امیدوار شدید که بزرگ‌ترین کارآگاه تاریخ یعنی بتمن را در سریال Arrow ببینید. تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه با رد کردن این موضوع به تمامی شایعه‌ها خاتمه می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین گزارش قبل از مراسم کامیک کان سن دیگو منتشر شد که در آن فهمیدیم تهیه‌کنندگان شبه CW در حال مذاکره با FOX برای خرید حق امتیاز حضور بتمن در دنیای ارو هستند. همچنین احتمال آن وجود داشت که بتومن و باربارا گوردون هم به سریال سوپرگرل ملحق شوند. این زنجیره شایعات و گزارشات باعث شده که تهیه‌کننده اجرایی این سریال یک بار و به طور قطع پاسخ مناسبی به ما بدهد. او این مسئله را در تور مطبوعاتی TCA رد کرد. ما نه تنها بتمن و بتومن را در آینده این سریال‌ها نمی‌بینیم، خبری از اوراکل (Oracle) هم نخواهد بود.

با اینحال اگر به یاد داشته باشید در یکی از قسمت‌های سریال فلش در یک روزنامه به بتمن و دنیای گاتهام اشاره شد.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید بتمن را در این سریال‌ها ببینید؟ به نظرتان زمانش رسیده که بتمن دوباره سریال اختصاصی خود را داشته باشد؟

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.