تاریخ اکران فیلم Godzilla vs. Kong تغییر یافت

7 May 2017 - 13:00

استودیوی برادران وارنر در حال تغییر و اصلاح تقویم اکران خود برای سه سال آینده است که یکی از این تغییرات مربوط به زمان اکران فیلم دنیای سینماتیک هیولاها، Godzilla vs. Kong است. قبل از آنکه این دو هیولای عظیم الجثه برای اولین بار پس از سال ۱۹۶۲ به نبرد با یکدیگر بپردازند، دنباله‌ای بر فیلم Godzilla را شاهد خواهیم بود. فیلم گودزیلا در سال ۲۰۱۴ به کارگردانی گرت ادواردز که به تازگی Rogue One: A Star Wars Story را ساخت، توانست به موفقیت عمده دست یافته و بستر را برای MonsterVerse فراهم کند. دنباله‌ی Godzilla: King of Monsters به کارگردانی مایکل دوورتی در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و در نظر دارد هیولای فیلم را قابل ارتباط‌تر از فیلم قبلی نشان دهد. به احتمال فراوان هیچکدام از ستارگان حاضر در فیلم قبلی در دنباله‌ی مورد نظر حضور نخواهند داشت، در عوض میلی بابی براون، ستاره سریال Stranger Things و کایل چندلر ستاره سریال Bloodline در این فیلم حضور خواهند داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

Godzilla vs. Kong حاصل تلاش شش ساله‌ی دست اندرکاران برای خلق دنیای سینماتیک مشترک بین دو هیولای فیلم‌های Godzilla در سال ۲۰۱۴ و Kong: Skull Island در سال جاری است. و حال طرفدارانی که مشتاق به مشاهده این دو هیولا در یک فیلم هستند، خواهند توانست فیلم را یک هفته زودتر از زمان مقرر مشاهده کنند.

طبق گزارش ددلاین، برادران وارنر چندین تغییر را در تقویم اکران خود به وجود آورده‌است که مهم‌ترین این تغییرات مربوط به فیلم Godzilla vs. Kong خواهد بود که از زمان ۹ خرداد ۱۳۹۹ به ۲ خرداد ۱۳۹۹ انتقال یافته‌است. این انتقال در واقع به منظور استفاده از تعطیلات Memorial Day (روزی که مردم آمریکا یاد کشته‌های خود را در جنگ گرامی می‌دارند) صورت گرفته‌است. این تغییر همچنین زمان اکران فیلم را نزدیک به زمان اکران فیلمی نامعلوم از استودیوی مارول قرار می‌دهد.

فیلم Godzilla: King of Monsters نیز در تاریخ ۱ خرداد ۱۳۹۸ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.