پایان Kingsman 2 شروعی برای Kingsman 3 خواهد بود

9 May 2017 - 23:21

فیلم Kingsman The Golden Circle هنوز بر سر صحنه نیامده که هم‌‌‌اینک گفتگو درباره Kingsman 3 آغاز شده‌است. در حالی که اولین Kingsman ـ که بر پایه یک کتاب طنز ساخته شده‌است ـ یک عنوان نسبتا ناشناخته هم در صحنه و هم در مطبوعات بود. این فیلم همچنین بر خلاف روش‌های سنتی عمل کرده و به جای سوژه قرار‌‌‌‌‌‌ دادن ابر‌‌‌ قهرمانان یک جاسوس را سوژه فیلم خود قرار داده‌‌‌‌‌است. با وجود این‌، این فیلم اکشن کمدی ((با درجه سنی بالای ۱۷ سال)) موفقیت Deadpool را یکسال پس از آنکه در اوایل ۲۰۱۵ شگفتی ساز شده‌ بود تحت شعاع قرار داد. گفتگو درباره‌ی دنباله‌ی این فیلم تقریبا بلافاصله آغاز شد و اینک The Golden Circle تقریبا پیش روی ما قرار‌ دارد.

فیلم جدید در پی سفر Eggsy به آمریکا و برای پیوستن به نیروها همراه با گروه هم نژاد Kingsman با نام Statesman پی خواهدگرفت. به لطف تصاویری که اعضای جدید Channing Tatum و اعضای سازمان Statesman منتشر شده‌است اینک حال و هوای فیلم جدید را می‌توانیم حس کنیم. پیش نمایش فیلم The Golden Circle ایده‌ی بهتری از حالت اکشن و پر‌آشوب این فیلم پر‌سر‌ و ‌صدا که در آینده خواهد‌آمد، در اختیار ما قرار‌ داد. اما چنین به‌نظر می‌رسد که این فیلم بسیار دیوانه‌وار تر از آن‌ چیزی خواهد بود که طرفدارانش تصور می‌کنند و این امر به روشن شدن بیشتر حال و هوای این مجموعه کمک خواهد‌ کرد.

طی یک کنفرانس خبری که توسط کمپانی قرن بیستم در لندن برگزار شد. کارگردان و نویسنده سری Kingsman آقای Matthew Vaughn حاضر شده‌بود که با حضار درباره‌ی‌ این سری از فیلم که در آینده ساخته می‌شود سخن بگوید. بعد از نمایش یک‌ سوم اول فیلم The Golden Circle برای حضار vaughn با حالتی طنز آمیز درباره‌ی نقطه اوج این فیلم و آینده‌ای برای مجموعه‌ای طولانی‌تر این فیلم چنین اظهار‌ کرد که هیچ کس نمی‌تواند پیش‌بینی کند که Eggsy چه سر انجامی داشت (در پایان فیلم The Golden Circle).

با توجه به اینکه هر چه تا کنون درباره‌ی این فیلم دیده‌ایم عجیب‌ غریب بوده است بی تردید غیر قابل پیش‌بینی بودن نوصیف خوبی برای این فیلم است. Vaughn نبز توضیح داد که چگونه او و همکار او در نویسندگی (Jane Goldman) در حالی که بر روی The Golden Circle کار می‌کنند آغاز به ایده‌پردازی برای Kingsman 3 کردند . با توجه به اینکه موفقیت فیلم اول تعجب بر‌انگیز بود، Vaughn و Goldman در حال‌ حاظر از این امتیاز برخوردار‌ند که برای ساختن فیلم سینمایی سوم که قریب به یقین تولید خواهد شد، برنامه‌ریزی کنند.

اما درباره‌ی پایان پیش‌بینی ناپذیر فیلم این امکان وجود‌ دارد که سومین فیلم این سری در یک کشور جدید و با گروهی دیگر از جاسوسان اتفاق‌بیفتد. هرچند تصورش سخت است که چه مکانی واقعا میتواند غیر قابل پیش‌بینی باشد . به جز سفر به فضا در ‌Kingsman 3 شاید پایان دیوانه‌واری که Vaughn قولش را داده باشد بتواند تقابل بین Kingsman با Deadpool باشد. همان چیزی که Taron Eggerton مشتاق بوده تا ببیند. ما فعلا برای این احتمال نفس‌هایمان را حبس نمی‌کنیم . اما این واضح است که Vaughn و Goldman و گروهی که مشغول کار بر‌روی Kingsman، به نو‌آوری خود برای فراتر رفتن از The Golden Circle ادامه خواهند داد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.