دیو باتیستا: Blade Runner 2049 بهتر از نسخه‌ی اصلی است

7 May 2017 - 16:30

دنباله‌ی فیلم Blade Runner 2049 با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و هریسون فورد (Harrison Ford) قرار است در اواخر سال جاری اکران شود. دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) این فیلم را کارگردانی می‌کند و همپتون فنچر (Hampton Fancher) و مایکل گرین (Michael Green) هم فیلمنامه‌‌ی آن را نوشته‌اند. هنوز اطلاعات زیادی از داستان این فیلم در دسترس قرار ندارد، ولی برای ساخت این دنباله که ۳۵ سال بعد از فیلم اصلی در دست ساخت است از بازیگران مشهوری اسفاده شده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این دنباله اتفاقات سی سال بعد از فیلم اصلی را دنبال می‌کند که یک بیلد رانر جدید با بازی رایان گاسلینگ نقش اصلی فیلم هست و هریسون فورد هم در نقش قبلی خود، ریک دکارد (Rick Deckard)، حضور دارد. بازیگرانی مانند جرد لتو (Jared Leto)، رابین رایت (Robin Wright)، دیو باتیستا (Dave Bautista) و لنی جیمز (Lennie James) هم در این فیلم حضور دارند.

با این که هنوز اطلاعاتی از نقش دیو باتیستا در فیلم منتشر نشده است، ولی این کشتی‌ گیر سابق این جرات را دارد که این دنباله را بهتر از فیلم اصلی بداند. او در مصاحبه با CBN News گفت:

گفتن چیزی که به آن فکر می‌کنم کار بسیار سختی است و مطمئناً بعضی‌ها از من ناراحت می‌شوند، ولی من فکر می‌کنم که این فیلم از نسخه‌ی اصلی بهتر است. من این حرف را می‌زنم چون باور دارم که فیلمنامه‌ی آن بهتر و عمیق‌ترهست. من فکر می‌کنم که داستان آن بهتر است و به شوه‌ی بهتری نیز روایت شده است و می‌تواند به بسیاری از سوالات ایجاد شده پاسخ بدهد. این فیلم قرار است عالی باشد.

همان طور که خود باتیستا کفت ممکن عده‌ای از صحبت‌های او ناراحت شوند؛ چون Blade Runner یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های کلاسیک محسوب می‌شود. تنها اطلاعاتی که از داستان Blade Runner 2049 داریم این است که رایان گاسلینگ در نقش افسر کی (Officer K) به دنبال ریک دکارد می‌گردد و به دنبال رازی هست که برای مدت بسیار زیادی مخفی شده است.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    فکر کنم یک تنه کمپین تبلیغاتى فیلم رو نابود کرد. به هیچ شکلى بهتر از فیلم اول قابل تولید نیست.