نگهبانان کهکشان ۳ بعد از انتقام جویان ۳ و ۴ ساخته می‌شود

7 May 2017 - 15:00

در حالی که Guardians of the Galaxy Vol.2 (نگهبانان کهکشان ۲) هنوز منتظر نمایش در ایالات متحده است، استودیو مارول و کارگردان این فیلم، جیمز گان (James Gunn) به دنبال آینده این فرنچایز هستند. از آنجایی که خط زمانی این فیلم پیچیده‌تر از X-Men (مردان ایکس) استودیوی فاکس شده، برخی شروع به پرسیدن این سؤال کرده‌اند که چه موقع سومین سفر به فضا با استار لرد انجام می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مدیر استودیوی مارول، کوین فیگ (Kevin Feige) این خبر را تأیید کرده که هالک احتمالاً علیه گوروت قیام کرده و Infinity War (جنگ بی نهایت) ۴ سال بعد از نگهبانان ۲ را نشان خواهد داد. با اینکه هنوز زمان زیادی تا سرنگونی تانوس مانده، این قطعاً برنامه گان برای نگهبانان ۳ نخواهد بود.

وقتی از گان درباره ساخت نگهبانان کهکشان ۳ قبل از مجموعه دو بخشی Infinity پرسیده شد، او توییتی مبنی بر ساخت نگهبانان ۳ بعد از دو فیلم بعدی انتقام جویان منتشر کرد:

گان اعلام کرده که سری سوم نگهبانان آخرین فیلم سه‌تایی‌اش خواهد بود و هنوز چیزی درباره حضور در سری چهارم نگفته است. انتظار می‌رود که فاز چهارم و سری ۴ در عصر جدیدی از نگهبانان اتفاق افتند و با ملحق شدن دقیقه نودی وینگ ریمز (Ving Rhames)، مایکل رزنبوم (Michael Rosenbaum)، مایلی سایرس (Miley Cyrus) و میشل یو (Michelle Yeoh)، آیا نسل قدیمی قهرمانان سکان دار این سری خواهند بود؟

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.