با تصاویر جدید Fantastic Beasts همراه با ما باشید

13 August 2016 - 09:00

طی دو هفته گذشته اخبار و مطالب بسیاری را در رابطه با فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» شاهد بودیم، به طوری‌که باور اکران این فیلم در دو ماه آینده بسیار سخت شده‌است. در همین راستا امروز سازندگان نیز تصاویر تازه‌ای را از پشت صحنه و مکان‌های این اثر منتشر کردند. با سینماگیمفا همراه باشید.

مطمئنا یکی از دلایل اصلی این سیل عظیم اخبار و اطلاعات را می‌توان انتشار تریلر در Comic-Con برشمرد. علاوه بر این، انتخاب این فیلم به عنوان جلد مجله EW اطلاعات گسترده‌تری را به‌دنبال داشت. خب مسلما با توجه به نزدیک شدن به تاریخ اکران، بوجود آوردن هایپ از سوی سازنده منطقی باشد و امروزه در هر صنعتی شاهد این موضوع هستیم.

امروز نیز مجله فوق‌الذکر تصاویر جدیدی را منتشر کرده که شخصیت اصلی این قسمت را در حال بازجویی نشان می‌دهند. همچنین در یکی از تصاویر می‌توان پشت صحنه ساخت فیلم را مشاهده کرد.

Fantastic-Beasts-1

Fantastic-Beasts-2

Fantastic-Beasts-3

همچنین مجله EW طی یک مصاحبه در خصوص زندگی مردم در این قسمت از سازندگان سوال پرسید و آن‌ها اینگونه پاسخ دادند:

جوری احساس می‌شود که انگار جهان مانند یک پرتگاه است. هرکس ناراحتی دارد و اتفاقاتی رخ می‌دهد که هرکسی را ناراحت می‌کنند. مردم حق انتخاب دارند تا هر طرفی که می‌خواهند را انتخاب کنند.

با توجه به تفاصیل بالا به نظر می‌رسد که Fantastic Beasts حال و فضای تاریک داشته باشد، اما برعکس سازندگان اینطور فکر نمی‌کنند. با توجه به گفته‌‌های آنان این فیلم بیشتر عاطفی است تا تیره و تاریک! اما با اینحال طبق گفته بازیگر نقش اول این فیلم، ادی ردمین (Eddie Redmayne) فیلم به طرز شگفت‌آوری جنبه تاریک خود را هم حفظ کرده است:

یک جنبه تیره و تاریک وجود دارد که من فکر می‌کنم چگونگی پرورش آن به خودی خود تعجب‌آور است.

Fantastic Beasts and Where to Find Them در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ (جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵) در آمریکا و به‌دنبال آن قسمت دوم این سری در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.