سریال .Agents of S.H.I.E.L.D برای فصل پنجم تمدید می شود

7 May 2017 - 22:00

سریال . Agents of S.H.I.E.L.D برای فصل پنجم از شبکه ABC تمدید می‌شود. سریال Agents of S.H.I.E.L.D به نوبه خود عملکرد خوبی تاکنون داشته است. این سریال  پشت صحنه قهرمانان دنیای مارول را نشان می دهد اما زمان پخش آن باعث توجه زیاد به این سریال شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

در این سریال ماموران به ماجراجویی شخصیت‌هایی دست می‌زنند که برای سازمان جاسوسی S.H.I.E.L.D. کار می‌کنند. این سریال ابتدا به صورت اسپین آف دنیای سینماتیک مارول آغاز به کار کرد اما بعد از آن مستقل شد. Agents هم با دنیای مارول همکاری‌اش را ادامه داد و هم زمینه جدیدی برای کشف ایده‌ها و شخصیت‌ها مهیا کرد. فصل چهارم این سریال مقدمه‌ای بر کامیکس مارول مانند Ghost Rider، LMDs و خلق واقعیت دیجیتالی The Frameworkبود.


طرفدارانی که مننظر ببینند ماموران شیلد چه مفاهیم دیگری از مارول را ارائه می‌دهند خوشحال خواهند شد که بشنوند فصل پنجم Agents of S.H.I.E.L.D. ساخته می‌شود. نیل آندریوا (Nellie Andreeva) در مصاحبه با Deadline گفت:

ماموران شیلد که سکوی بازاریابی پایداری برای مارول و دیزنی هستند، طبق چیزی که من شنیدم ادامه می‌یابد.

شبکه ABC رسما اعلام کرده که این شبکه لیست سریال‌هایی که قرار است مجدداً ساخته شوند را به زودی اعلام می‌کند. مدیر این شبکه، چانینگ دانگی (Channing Dungey) پیش‌تر گفته بود که فصل چهارم Agents of S.H.I.E.L.D. بسیار قوی بوده و امیدوار است فصل پنجم این سریال همراه با مینی سری Inhumans روی آنتن برود. منتقدین نیز با چانینگ موافق بودند که فصل چهارم ابعاد خلاقانه زیادی داشته و در راتن تومیتوز رأی ۱۰۰ درصد آورده است.

جدای از اینها، مدیر استودیوی مارول، کوین فیگ (Kevin Feige) به کراس آور سریال‌ها و فیلم‌های مارول در آینده علاقه نشان داده و اسکات باک (Scott Buck) تهیه کننده Inhumans گفته که شاید سریالش با ماموران شیلد رابطه داشته باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.