آخرین تریلر Wonder Woman منتشر شد – ظهور یک جنگجو

8 May 2017 - 13:32

بالاخره آخرین تریلر رسمی فیلم سینمایی Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» منتشر شد. گل گادوت (Gal Gadot) در فیلم Batman v Superman «بتمن علیه سوپرمن» در نقش واندرومن ایفای نقش کرد، اما  طبیعتاً نتوانست نقش عمده و اصلی را داشته باشد. اکنون، او این فرصت را دارد تا در فیلم اختصاصی این ابرقهرمان، خوش بدرخشد. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به عنوان اولین فیلم با محوریت یک ابرقهرمان زن، اولین فیلم واندرومن و همچنین فیلم ابرقهرمانانه بعدی شرکت DC پس از شکست جوخه انتحار و بتمن و سوپرمن که هر دو با نقدهای منفی مواجه شدند، فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» فشار بسیار زیادی را تحمل می‌کند؛ البته با توجه به نمایش‌های فیلم، امیدوار هستیم که واندرومن بتواند این چالش را با موفقیت از پیش رو بردارد. با توجه به نمایشای فیلم، به خصوص این تریلر جدید، می‌توان به فیلم امید زیادی داشت. البته، این برداشت‌ها فقط از تریلرها صورت گرفته و باید تا انتشار فیلم صبر کنیم. با این وجود، امیدوار هستیم که Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» بتواند به اولین فیلم در یونیورس DC تبدیل شود که موفقیت‌های مختلفی را در بازار و همچنین از سوی منتقدان کسب کند.

این تریلر دارای سکانس‌های هیجان‌انگیز از فیلم است که دایانا را در حال نبرد و استفاده از قدرت‌های ویژه‌اش نشان می‌دهد. همچنین چند صحنه‌ی زیبا از محل زندگی دایان، یعنی آمازون، هم نشان داده شده است.

 دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» قرار است فیلمی حماسی با محوریت ابرقهرمانان باشد؛ اما همچنین ارتباط جالبی با اساطیر یونان و خدایان آن دارد. شما می‌توانید مطلبی با عنوان ۶ دلیلی که برای فیلم Wonder Woman هیجان زده هستیم  را در سایت سینماگیمفا مطالعه کنید. فیلم Wonder Woman در ۲ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۱۲ خرداد ۹۶ در سینماها اکران خواهد شد.

نظر خود را در خصوص این تریلر با ما در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.