کلیپ پیش نمایش فیلم Spider-Man: Homecoming در مراسم MTV Movie & TV Awards

8 May 2017 - 19:00

تام هالند (Tom Holland) با فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) به سینما راه پیدا کرد اما فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) بهترین فیلم تمام عمرش خواهد بود و او را به همگان معرفی خواهد کرد. اولین صحنه بازی او در دنیای سینمایتیک مارول در قالب شخصیت پیتر پارکر و کار با تیم استارک بوده اما بیشترین صحنه‌های مربوط به او با لباس قهرمانی‌اش است. در رابطه با فیلم بازگشت به خانه، دو بخش وجود دارد: یکی نمایش زندگی پیتر به‌عنوان دانش آموز و دیگری زندگی او به‌عنوان مرد عنکبوتی و این در حالی است که گوشه‌ای از حضور مرد آهنین (رابرت داونی جونیور) را نیز شاهد هستیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

تقریباً در هر بُعد از زندگی پیتر، او با افراد مختلفی از زندگی عادی‌اش همراه می‌شود. دیگر زیاد خبری از خاله می (مریسا تومه) نیست، در عوض بیشتر ند لیدز (جیکوب باتالون) را می‌بینیم. هرچند مری جین (زندیا) و لیز آلن (لورا هری یر) نیز صحنه‌های بیشتری دارند اما خبری از حضور فلش تامپسون (تونی ریوولوری) نیست. و اما حالا با کلیپ جدیدی که به تازگی منتشر شده، بیشتر با دنیای پیتر آشنا می‌شویم.

شرکت سونی و مارول در حالی این کلیپ را در مراسم MTV Movie Awards پخش کردند که هالند و زندیا روی استیج رفتند. این کلیپ صحنه کاملی را نشان می‌دهد که در آن ند راز پیتر را می‌فهمد و صحنه‌هایی از بخش‌های دیگر نیز پخش می‌شود. هیجانی ترین بخش وقتی است که زند یا پیتر را به خاطر غیب شدن‌های مداومش سؤال پیچ و مضطرب می‌کند.

این پیش نمایش ترکیب خوبی از کمدی و شخصیت‌ها را بدون نمایش بخش‌های اکشن فیلم نشان می‌دهد. این اولین نقش اصلی باتالون است و با توجه به نگاه او به هالند، دوستی این دو یکی از مهم‌ترین بخش‌های فیلم است. مسئله دیگر رابطه زندیا و هالند است که اگر همان‌طور که گفته شده زندیا نقش مری جین را بازی کند، در ادامه این فرنچایز بسیار اهمیت دارد.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.