جنیفر موریسون بعد از پایان فصل شش Once Upon a Time از این سریال جدا می‌شود

9 May 2017 - 16:30

جنیفر موریسون (Jennifer Morrison)، بازیگر سریال Once Upon a Time «روزی روزگاری»، قصد دارد پس از پایان فصل ششم از این سریال جدا شود. جنیفر موریسون یکی از اعضای اصلی تیم بازیگری سریال Once Upon a Time «روزی روزگاری» محسوب می‌شود که از اولین فصلی که در سال ۲۰۱۱ پخش شده در سریال حضور داشته است. جنیفر موریسون در کنار لانا پاریلا (Lana Parrilla)، جنیفر گودوین (Ginnifer Goodwin)، جاش دالاس (Josh Dallas)، جرد گیلمور (Jared Gilmore) و رابرت کارلایل (Robert Carlyle) از اعضای ثابت و اصلی این سریال محسوب می‌شود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جنیفر موریسون در این سریال نقش اما سوان (Emma Swan) را بازی می‌کند که دختر سفیدبرفی و پرنس چارمینگ هست. همچنین در این سریال چندین شخصیت افسانه دیگر هم معرفی می‌شود. جنیفر موریسون اولین بازیگر اصلی سریال هست که از دیگران جدا می‌شود و او دیروز این موضوع را در اینستاگرام خود با نامه‌ای به طرفدارانش بیان کرد.

من به پایان قرارداد شش ساله‌ی خودم برای بازی در Once Upon a Time رسیده‌ام. من مجبور بودم تصمیم سختی بگیرم؛ چون ادی کیتسیس (Eddy Kitsis) و آدام هوروویتس (Adam Horowitz) پیشنهاد تمدید قرار داد را به من دادند، ولی من به این نتیجه رسیدم که بهترین تصمیم جدایی هست. اما سوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های من هست و شش سال بازی در Once Upon a Time زندگی من را به شکل خوبی تغییر داده است. شوق طرفداران این سریال همیشه من را متعجب کرده است و نقش داشتن در این سریال برای من افتخار بزرگی محسوب می‌شود و از ادی، آدام و ABC تشکر می‌کنم که این فرصت را به من دادند که نقش اما سوان را بازی کنم. من موافقت کرده‌ام در صورت ساخته شدن فصل هفتم در یک قسمت حاضر شوم، ولی در هر صورت تمامی قسمت‌هایی که در آینده از این سریال پخش شود را تماشا خواهم کرد.

کیتسیس و آدام هوروویتس هم در مورد جدایی جنیفر موریسون با سایت ددلاین مصاحبه‌ای داشتند و در آن بیان کردند:

همکاری با جنیفر موریسون در شش سال گذشته جادویی بود و دیدن این که او به اما سوان جان می‌بخشد عالی بود؛ او فراتر از انتظار ما عمل کرد. جنیفر یک پرنسس دیگر در دنیای دیزنی به وجود آورده که بسیار قدرتمند و باهوش است. وقتی که هر روز او را بر سر فیلمبرداری نبینیم باعث می‌شود که دلتنگش شویم. او همیشه بخشی از روح و قلب سریال خواهد بود؛ البته از آن جایی که هر هفته او را نمی‌بینیم باعث نمی‌شود برای همیشه با او خدافظی کنیم.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.