محمد حسین مهدویان: فروش واقعی «ماجرای نیمروز» به ۶ میلیارد تومان می‌رسد

9 May 2017 - 16:58

«ماجرای نیمروز» که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، توانست چهار سیمرغ بلورین را به خود اختصاص دهد، به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروز در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآید. این فیلم تا به امروز بیش از ۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است اما محمد حسین مهدویان کارگردان بهترین فیلم جشنواره سی و پنجم، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که فروش واقعی «ماجرای نیمروز» به ۶ میلیارد تومان خواهد رسید.

«ماجرای نیمروز» ساخته محمد حسین مهدویان و به تهیه کنندگی سید محمود رضوی با بازی مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین‌پرداز، لیندا کیانی، جواد عزتی و مهدی پاکدل از ۲۵ اسفندماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد.

این فیلم سینمایی با توجه به موضوعی که به آن می‌پردازد، فروش نسبتا موفقی داشته و تا‌کنون توانسته بیش از ۴ میلیارد تومان درآمد کسب کند.

محمد حسین مهدویان، کارگردان «ماجرای نیمروز» شب گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، فروش واقعی آخرین ساخته‌اش را نزدیک به ۶ میلیارد تومان اعلام کرد:« بالاخره روزهای پایانی اکران «ماجرای نیم‌روز» فرا رسید. تا این‌جا چهار میلیارد تومن فروش داشتیم و با احتساب اکران‌های دانشجویی، اکران در شهرهای بدون سینما و اکران هنر و تجربه فروش واقعی فیلم به حدود شش میلیارد تومان خواهد رسید.»

کارگردان بهترین فیلم جشنواره سی و پنجم همچنین از «ماجرای نیمروز» به عنوان یک تجربه شیرین یاد کرد و نوشت:«این فیلم برای گروه ما تجربه‌ی بسیار موفق و شیرینی بود که تکرارش خیلی راحت نیست. ولی باکی نیست. ما به تلاش‌مون ادامه خواهیم داد. اگر هنوز «ماجرای نیمروز» را ندیدید تا فرصت هست به سینما برید و فیلم رو روی پرده تماشا کنید‌.»

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.