پوسترهای جدید Transformers: The Last Knight تاریخ اکران جدید آن را مشخص کردند

9 May 2017 - 22:00

استودیوی «پارامونت پیکچرز» با انتشار پوستر جدیدی از فیلم Transformers: The Last Knight «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» تاریخ اکران جدید این فیلم را مشخص کرد. با سینما گیمفا همراه باشید.

با وجود که این که تاکنون بارها اعلام شده است که فیلم «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» آخرین فیلم از این جهان سینمائی خواهد بود که سکان هدایتش به دستان مایکل بی (Michael Bay) است اما وی پیش از این ابراز کرده بود که ممکن است در آینده نسخه‌ای فرعی از این مجموعه را مقابل دوربین ببرد.

مایکل بی با انتشار پوستر جدیدی از فیلم «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» در توییتر خود تاریخ اکران جدید آن را تائید کرد. این دنباله رسمی قرار است که به جای روز جمعه ۲ تیر ماه (۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ میلادی) در روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه (۲۱ ژوئن) به روی پرده برود. پوستر مذکور را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

بر روی این پوستر شاهد جمله «برای زندگی یک جهان، دیگر [جهان‌ها] باید بمیرند.» این جمله از سوی بی نیز به طور ویژه مورد اشاره قرار گرفته است. تاکنون ۴ فیلم سینمائی از این مجموعه سینمائی به روی پرده رفته است؛ اما استودیوی «پارامونت پیکچرز» برنامه‌های زیادی برای این مجموعه دارد و دنباله‌ها و نسخه‌های فرعی زیادی را جهت ساخت در نظر دارد. نسخه ششم «تبدیل‌شوندگان» نیز قرار است که در سال ۲۰۱۹ میلادی به اکران دربیاید. نخستین نسخه فرعی این مجموعه که با نام Bumblebee «بامبل‌بی» شناخته می‌گردد قرار است که اکران گسترده خود را از روز جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ (۸ ژوئن ۲۰۱۸) آغاز خواهد کرد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.