اطلاعات جدیدی از فصل دوم Preacher منتشر شده است

10 May 2017 - 22:00

فصل اول سریال Preacher «واعظ» به ما سه شخصیت خیلی بدشانس را معرفی کرد، مردی خسته و خشن به نام جسی کاستر (Jesse Custer) با بازی دامنیک کوپر (Dominic Cooper)، مزدور سرسخت و باهوش به نام تولیگ (Tulip) با بازی روث نیگا (Ruth Negga) و خون آشامی به نام کسدی (Cassidy) با بازی جو گیلگان (Joe Gilgun). در پایان فصل اول این سه شخصیت تنها افرادی بودند که زنده مانده بودند و بغییه افرادی که در سریال دیدم، تقریباً همگی کشته شده بودند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

قضایای فصل دوم از آنجا شروع شد که دیدم این سه شخصیت پس از پایان اخرالزمانی فصل اول سوار ماشین شدند و از همان جا متوجه شدیم که قرار است با ماجراجویی‌هایی عجیب و غریب و البته خشن روبرو شویم.

خلاصه داستانی از فصل دوم منتشر شده است که می‌توانید آن را در پایین مطالعه کنید:

فصل دوم شامل سیزده قسمت می‌شود که درباره‌ی سفرهای هیجانی واعظی اهل تگزاس به نام جسی کاستر با بازی دامنیک کوپر، دوست دختر سابق او، تولیپ با بازی روث نیگا که سابقه‌ی نازمدی برای اسکار را دارد و خون آشامی به نام کسدی هست. آن‌ها در سفری برای پیدا کردن خدا هستند و در مرکز جنگی میان بهشت و جهنم قرار دارند.

دو پوستر از فصل دوم هم منتشر شده است که در پایین می‌توانید تماشا کنید:

فصل دوم بیشتر در اورلاندو جریان خواهد داشت و گراهام مکتاویش (Graham McTavish) بازیگر شخصیت منفی این فصل هست. فصل دوم همچنین تمرکز بیشتری بر روی آقای استار (Herr Starr) از کتاب‌های مصور خواهد داشت. البته ما آقای استار را برای اولین بار درفصل اول دیده بودیم.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.