تریلر جدید Dunkirk پربحث‌ترین موضوع این روزهای شبکه‌های اجتماعی است

10 May 2017 - 23:59

فیلم Dunkirk «دانکرک» به پربحث‌ترین فیلم این روزهای شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده که قرار است در فصل تابستان سال جاری به روی پرده برود. حماسه جدید کریستوفر نولان (Christopher Nolan) به حادثه دلخراش تخلیه سربازان در سواحل فرانسه در جریان جنگ جهانی دوم می‌پردازد؛ اگرچه تا کنون در تریلرهای آن جزئیات زیادی از خط اصلی داستان و شخصیت‌های حاضر در آن فاش نشده است. نولان پیش از این گفته بود که فیلم «دانکرک» از منظر سه شخصیت روایت خواهد شد. با سینما گیمفا همراه باشید.

در حال حاضر مشخص شده است که فیلم «دانکرک» با رده‌ی سنی «۱۳ سال» به اکران خواهد رسید، بنابراین این فرصت را خواهد داشت تا طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جذب کند. اما مهم‌ترین عامل موفقیت این فیلم، قطعاً حضور کریستوفر نولان به عنوان کارگردان آن است. بنابراین طبیعی است که این فیلم به یکی از پربحث‌ترین فیلم‌های این روزهای شبکه‌های اجتماعی به خصوص با توجه به انتشار جدیدترین تریلرش، تبدیل گردد.

طبق گزارش «ورایتی»، بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده توسط شرکت «کام‌اسکار» که در زمینه تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند، فیلم «دانکرک» هفته گذشته در صدر بحث‌های رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته است. بر اساس قوانین «کام‌اسکار»، حدود ۵۲ هزار موضوع جدید در خصوص فیلم «دانکرک» ایجاد شده است که این رقم به صورت کلی حدود ۸۰۸ هزار موضوع است. در همین جهت، فیلم «دانکرک» در رتبه سوم پربحث‌ترین فیلم‌های حاضر در نمودار موسسه «کام‌اسکار» قرار می‌گیرد. رتبه دوم و سوم به ترتیب در اختیار فیلم‌های Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (۱٫۶۷ میلیون بحث) و Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (۱٫۶۱ میلیون بحث) قرار دارد.

با توجه به این نکته که قول داده شده است که فیلم «دانکرک» همانند دیگر فیلم‌های نولان از سبک خاص روایت داستان در کنار تصاویر دیدنی و جذاب بهره ببرد، مورد توجه قرار گرفتن این فیلم از سوی کاربران رسانه‌های اجتماعی امری قابل پیش‌بینی محسوب می‌شود. فیلم مورد انتظار «دانکرک» قرار است که از روز جمعه ۳۰ تیر ماه (۲۱ جولای ۲۰۱۷) به صورت گسترده به روی پرده نقره‌ای برود.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.