«نهنگ عنبر۲» در تهران ۲۴۵ میلیون فروخت و رکورد زد

11 May 2017 - 15:02

«نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» اولین روز اکران خود را با فروش ۲۴۵ میلیون تومان در تهران پشت سر گذاشت تا رکورد افتتاحیه‌های سینمایی را جابجا کند.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس اظهار داشت: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» در اولین روز نمایش خود در تهران به فروش ۲۴۵۵ میلیون تومان رسید. این فیلم شب گذشته در سینماهای مختلف تهران به سانس فوق العاده رسید و رکود فروش در اولین روز نمایش خود در تهران را جابجا کرد.

وی در ادامه گفت: به دلیل آماده نشدن فیلم اکران در شهرستان از امروز و فردا آغاز خواهد شد و روز اول اکران تنها در تهران فیلم به نمایش در آمد.

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در ادامه به رکورد فیلم اشاره کرد و گفت: شب گذشته فروش فیلم در سینما کوروش ۷۰ میلیون تومان بود که نسبت به فیلم‌های گذشته این سینما فروش بالاتری داشته است.

رقم فیلم «گشت ۲» در کوروش به فروش ۶۲ میلیونی در روز تعطیل بود و فیلم «فروشنده» در سال گذشته در روز تعطیل به فروش ۶۰ میلیون در کورش رسیده بود.

فیلم «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» ساخته سامان مقدم فیلمی با موضوع کمدی است که از روز گذشته (چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت) در تهران نمایش خود را آغاز کرده است.

منبع: فارس

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.