سریال «لبخند رخساره» به «دیباجی» تغییر نام داد(به‌روزرسانی)

11 May 2017 - 14:55

سریال «لبخند رخساره» به «دیباجی» تغییر نام داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، سریال «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی سعید نعمت‌الله که به عنوان مجموعه ویژه شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان انتخاب شده است، به «دیباجی» تغییر نام داد.این تغییر عنوان در آستانه پخش، با نظر نویسنده سریال و بر اساس تناسب بهتر با محتوای قصه و ارتباط آن با یکی از کاراکترهای داستان صورت گرفته است.

این سریال در ۳۰ قسمت از اوایل خرداد امسال با آغاز ماه رمضان به صورت هر شبی روی آنتن شبکه یک خواهد رفت. ضمنا خواننده ترانه تیتراژ سریال نیز بزودی معرفی می شود.

سازندگان مجموعه تلویزیونی «دیباجی» کار تصویربرداری را اواخر سال گذشته در لوکیشن‌هایی مختلف و متنوعی در شهرهای مشهد، نیشابور، قدمگاه، هشتگرد، تهران، بندر انزلی و … به پایان رساندند.

کامبیز دیرباز(به نقش خلیل)، بهناز جعفری(آتنه)،بهزاد فراهانی(پدر آتنه)،مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا(برادر آتنه)، مجید واشقانی(سهراب برادر خلیل)، حمیدرضا هدایتی (پدر رخساره)، داریوش سلیمی، (با معرفی) درسا بختیاری(ستاره)و (با حضور) پریوش نظریه(رخساره)، آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی (اسماعیل) گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

«دیباجی» ملودرامی اجتماعی است و در خلاصه قصه آن آمده: هیچگاه دوری،دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آن‌که دیر شود،به همدلی می‌رسند.

دیگر عوامل اصلی تولید این سریال عبارتند از: مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، طراح لباس و صحنه: محمد صادقی،مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی،صداگذار: مهرداد جلوخانی، تدوینگر: امیر شیبان خاقانی، آهنگساز: فرزین قره گزلو، گروه کارگردانی: مجیدمافی،امیر حسین کهکشان،سالار مرضیه،دستیار تهیه: محمد نبی تقوایی، عکاس: محمد دارایی و مشاور رسانه‌ای: هادی اعتمادی مجد.

به‌روزرسانی:

به گزارش خبرنگار مهر، سریال «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی ماه مبارک رمضان از شبکه یک روی آنتن می‌رود و پخش تیزرهای آن نیز از این شبکه آغاز شده است.

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از ششم خرداد و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش خواهد شد.

این سریال که ابتدا با نام «لبخند رخساره» به تولید رسید به «دیباجی» تغییر نام داد و حالا دوباره به «زیر پای مادر» تغییر کرده است.

شب گذشته ۲۲ اردیبهشت نیز اولین تیزر این سریال با نام جدید آن یعنی «زیر پای مادر» از شبکه یک پخش شد.

منبع: تسنیم – مهر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.