میزی ویلیامز و آنیا تیلور جوی به تیم بازیگران فیلم X-Men: The New Mutants پیوستند

12 May 2017 - 22:02

تقریباً پس از گذشت یک سال از شایعات حضور میزی ویلیامز (Maisie Williams) و آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) در نسخه‌ی فرعی سری فیلم‌ های X- Men، بالاخره این خبر به صورت رسمی تایید شد. با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

بالاخره تیم بازیگری فیلم مورد انتظار X-Men: The New Mutants «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» به صورت رسمی مشخص شد. براساس گزارشات هالیوود ریپورتر، آنیا تیلور-جوی (ستاره فیلم‌های The Witch و Split) و میزی ویلیامز (ستاره سریال محبوب Game of Thrones) قرار است دو نقش اصلی را در این فیلم ایفا کنند. این خبر با شایعات قبلی منتشر شده کاملاً همخوانی دارد.

تیلور- جوی در نقش Magik، دختری که جادوگری را فرا گرفته و قادر به تلپورت کردن است، ایفای نقش می‌کند. او همچنین خواهر Colossus است که در فیلم Deadpool او را دیدیم. میزی ویلیامز در نقش Wolfsbane، یک جهش‌ یافته که قابلیت تبدیل شدن به یک گرگ را نیز دارد، ایفای نقش می‌کند.

کمپانی فاکس چندی پیش به صورت رسمی نویسندگان فیلم X-Men: The New Mutants «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» را مشخص کرد. همانطور که در اوایل جولای اعلام شده بود، جاش بون (Josh Boone) به همراهی مایکل اچ وبر (Michael H. Weber) و اسکات نویستاتر (Scott Neustadter) وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی این اثر را برعهده دارند. همچنین کارگردانی فیلم «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» هم بر عهده‌ی جاش بون (Josh Boone) است.

X-Men: The New Mutants «مردان ایکس: جهش‌یافته‌های جدید» قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ برابر با (۲۴ فروردین ۹۷) اکران شود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.