کمدی Brooklyn Nine-Nine برای فصل پنجم تایید شد

13 May 2017 - 16:00

شبکه FOX سریال Brooklyn Nine-Nine را برای فصل پنجم تمدید خواهد کرد. این کمدی سیت کام توسط دن گور (Dan Goor) و مایکل شور (Michael Schur) ساخته شد و در سال ۲۰۱۳ بر روی آنتن قرار گرفت. داستان سریال پیرامون اتفاقات پلیسی جنایی در اداره پلیس شهر نیویورک در منطقه بروکلین جریان دارد. اندی سمبرگ (Andy Samberg) در کنار ملیسا فیومرو (Melissa Fumero)، استفانی بیتریز (Stephanie Beatriz)، جو لوتروگیلو (Joe Lo Truglio)، تری کروز (Terry Crews) و اندرو براور (Andre Braugher) نقش‌های اصلی را بر عهده دارند. با سینماگیمفا همراه باشید.

جای تعجب نبود که سریال از همان ابتدا هم در بین طرفدران و هم منتقدان با اقبال مواجه شد و توانست تعداد بینندگان خود را هر فصل پس از دیگری افزایش دهد. این سریال از زمان پخش خود تا به اکنون شش بار نامزد دریافت جایزه امی و دو بار برنده جایزه گلدن گلوب (بهترین سریال کمدی و بهترین بازیگر کمدی در سریال) شده‌است و همواره توانسته است با ارائه یک کمدی تازه و متفاوت مخاطبان خود را راضی نگه دارد.

طبق گزارش TVLine، شبکه فاکس سریال Brooklyn Nine-Nine را برای فصل پنجم تمدید کرده‌است. این اخبار همزمان با اعلام تمدید سریال The Exorcist، گاتهام و ساخت سریال جدید The Gifted در دنیای مردان اکس اتفاق افتاد. هنوز این موضوع مشخص نیست که فصل جدید بروکلین ناین ناین در چه زمانی آماده پخش خواهد بود یا چند قسمت قرار است برای فصل جدید ساخته شود. اما این موضوع را می‌دانیم که فصل‌های گذشته‌ی این سریال معمولا در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) و در قالب ۲۲ یا ۲۳ قسمت آماده پخش شده‌است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.