پخش سریال Sleepy Hollow کنسل شد

13 May 2017 - 22:30

شبکه فاکس پخش سریال Sleepy Hollow را بعد از نمایش چهار فصل کنسل کرد. این سریال با بازی تام میسون (Tom Mison) در نقش Ichabod Crane که اقتباس جدیدی به داستان قدیمی بود نمره ضعیفی گرفت. نمرات این سریال از فصل دوم پایین آمدند. این سریال اشتباهی کرد که باعث دلزدگی تماشاگران شد و نیکول بهاری (Nicole Beharie) ستاره آن در پایان فصل سوم از این مجموعه جدا شد. فصل چهارم Sleepy Hollow نمرات ضعیفی گرفته و به روزهای پایانی خود رسید. با سینماگیمفا همراه باشید.

امروز برای طرفداران فاکس روز سختی بود. ابتدا این شبکه سریال Rosewood را کنسل کرد و حالا Sleepy Hollow بعد از چهار فصل کنسل شده است. سایت خبری TVLine خبر کنسل شدن این سریال را منتشر کرده و اعلام کرده که سریال Sleepy Hollow با یک سال پخش و با مجموع چهار فصل به پایان رسید. متاسفانه انتظار این خبر را داشتیم. فصل چهار با اینکه شخصیت‌های جدیدی به سریال اضافه کرد و تغییر لوکیشن داد، اما خیلی نتوانست موفق باشد.

این اتفاق بیشتر به دلیل جدایی بهاری بود. رفتار بد تهیه کنندگان سریال با این بازیگر مشهود بود. حتی پست اینستگرامی منتشر شده بود که می‌گفت او حتی برای صحبت پیرامون فصل دوم هم دعوت نشد. او سرانجام تصمیم گرفت از این سریال جدا شود. با این وجود شبکه فاکس فکر می‌کرد این سریال بدون حضور بهاری عملکرد موفقی خواهد داشت برخلاف اینکه موفقیت فصل یک به خاطر همکاری مشترک او و میسون بود. مدیران فاکس به مخاطبین این اطمینان را دادند که میسون می‌تواند از پس سریال بربیاد و فصل چهار آواز قو نخواهد بود و ناکام نمی‌شود.

سریال Sleepy Hollow از اواسط فصل سوم جمعه شب‌ها پخش شد اما نمرات آن همچنان پایین باقی ماند و مخاطبین فصل چهارم آن حتی از فصل سوم هم کمتر شد.  هنوز صحبتی درباره نقش بعدی میسون نشده و مدیران شبکه فاکس چیزی درباره این کنسل شدن نگفته‌اند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.