جیسون بیتمن به فصل پنجم Arrested Development پیوست

13 May 2017 - 23:30

ستاره سریال Arrested Development، جیسون بیتمن (Jason Bateman) رسماً خبر حضورش در فصل پنجم این سریال را تأیید کرد. این سریال بعد از پخش از شبکه فاکس، کمدی کلاسیکی شد و تا فصل ۴ پیش رفت. مدتی بود که شایعاتی مبنی بر ساخت فصل پنجم منتشر شده بود اما هیچ یک تأیید نشده بودند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در پایان سال ۲۰۱۵، خبرهایی منتشر شدند که اعلام می‌کردند نویسندگان در حال نوشتن قسمت‌های بیشتر هستند اما این تنها یک خبر باقی ماند. سال گذشته، همه چیز سرعت گرفت و سازندگان این سریال قول دادند فصل پنجم ساخته شود و این قول امسال در ماه ژانویه عملی می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد که فصل پنجم سرانجام در راه است و جیسون بیتمن خبر حضورش و تاریخ شروع احتمالی فیلم برداری در فصل تابستان را توییت کرده است.


در این توییت Stair Car اشاره به یکی از ماشین‌های خانواده Bluth دارد، کامیونی که لوگوی Bluth روی یک طرف آن است و تصویر پلکان را می‌توان پشت آن دید. این ماشین یکی از جوک‌های این سریال است و قطعاً در فصل جدید جایگاه خاص خودش را خواهد داشت. با انتشار این خبر، حضور بازیگران اصلی تأیید شده است. با احتمال فیلم برداری آن در فصل تابستان، به زودی شاهد فصل پنجم خواهیم بود. لازم به ذکر است که جیسون بیتمن تنها خبر حضورش را تأیید کرده و تاریخ احتمالی فیلم برداری هنوز رسماً تأیید نشده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.