فصل هفت سریال Once Upon a Time| عدم حضور ربکا میدر در این سریال

14 May 2017 - 09:00

با وجود اینکه شبکه ABC افسانه پری سریال Once Upon a Time (روزی روزگاری) را برای فصل هفتم تمدید کرد، یکی دیگر از ستاره‌های آن از این سریال جدا می‌شود. سریال Once Upon a Time از زمان شروعش در سال ۲۰۱۱ عملکرد موفقی در شبکه ABC داشته است و چندین شخصیت افسانه پری کلاسیک همچون سفید برفی، شاه جذاب و ملکه خبیث را به وجود آورد. اما مخاطبین این سریال از فصل گذشته کاهش یافتند و قرار بود تغییراتی در فیلمنامه آن صورت گرفته و این سریال مجدداً سال بعد پخش شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در حالی که وضعیت این سریال هنوز مشخص نیست، این هفته این سریال دچار کشمکش‌های فراوانی بود. ابتدا خبرها پیرامون یکی از بازیگران اصلی این سریال، جنیفر موریسون (Jennifer Morrison) که شخصیت محوری اما سوان را بازی می‌کند، بود. موریسون بعد از فصل ۶ از این سریال جدا شد اما گویا قرار است به‌عنوان بازیگر مهمان حداقل در یک قسمت از فصل هفت حضور داشته باشد.

اکنون شبکه ABC اعلام کرده که فصل هفتم سریال Once Upon a Time با ۲۲ قسمت کامل برنامه ریزی شده است. پیش بینی سایت خبری THR این است که این سریال ریبوت جزئی خواهد داشت که فقط سه بازیگر آن برگشته‌اند: رجینا میلز/ ملکه خبیث با بازی لانا پاریلا (Lana Parrilla)، مستر گولد/ Rumplestiltskin با بازی رابرت کارلیل (Robert Carlyle)، و کاپیتان هوک با بازی کولین اُدونو (Colin O’Donoghue). پسر اما سوان، هنری، نیز باز خواهد گشت و نقش بزرگ‌سالی او را اندرو جی. وست (Andrew J. West) بازی می‌کند. انتظار می‌رود قسمت پایانی فصل ۶ به ساخت فصل ۷ آن کمک کرده و وست و بازیگر جدید این سریال، الیسون فرناندز (Alison Fernandez) را معرفی کند.

ربکا میدر (Rebecca Mader) که جادوگر شرور وست از فصل سوم این سریال است، در پستی در اینستگرام تأیید کرده که در فصل هفتم حضور نخواهد داشت:

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.