اولین تصویر از پال مک کارتنی در دزدان دریایی کارائیب ۵ منتشر شد

14 May 2017 - 15:00

پال مک کارتنی (Paul McCartney) شخصیت خود در Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دزیایی کارائیب: مردان مرده نمی‌توانند داستان بگویند) را آشکار کرد. واکنشات اولیه به پنجمین سری دزدان دریایی دیزنی تاکنون مثبت بوده و این سری نوعی ریبوت محسوب می‌شود و فرنچایز دوباره اشاره‌ای به ریشه‌های روح مانند خود با داستانی دارد که کاپیتان زنده‌ای را نشان می‌دهد که سعی دارد فرمانروای تمامی دزدان دریایی باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

جانی دپ (Johnny Depp) یک‌بار دیگر در قالب کاپیتان جک اسپارو با جفری راش (Geoffrey Rush) در نقش کاپیتان باربوسا و اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) در نقش ویل ترنر برمی گردد. بازیگران جدید این سری خاویار باردم (Javier Bardem) در نقش کاپیتان سالازار، برنتون تویتز (Brenton Thwaites) در نقش هنری ترنر، کایا اسکودلرایو (Kaya ScodelariOo) در نقش کارینا اسمیت و پال مک کارتنی هستند.

مک کارتنی اخیراً اولین تصویر شخصیت خود را از طریق اکانت توییترش منتشر کرده که می‌توانید آن را در قسمت زیر مشاهده کنید.

اگرچه در این تصویر او را در لباس دزدان دریایی می‌بینید که یک دسته کارت در دست دارد، شخصیتش در سایت IMDB به‌عنوان نگهبانان دوم زندان مشخص شده است. حالا همه می‌خواهند حدس بزنند نقش شخصیت مک کارتنی در این فیلم چیست و بدون شک نقش او کمی بیشتر اهمیت پیدا می کند. ریش منحصر به فرد و زنجیرهایش ما را یاد ظاهر جک اسپارو می‌اندازد اما او نمی‌تواند پدر جک باشد چون نقش پدر جک را ریچاردز بازی کرده است. باید منتظر ماند و دید او با این ظاهر و توصیفات در این فیلم چه جایگاهی دارد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.