فصل هشتم سریال Walking Dead پر از صحنه‌های اکشن است

14 May 2017 - 16:00

فصل هفتم سریال Walking Dead (مردگان متحرک) با صحنه‌های اکشن میان نگان و نجات یافتگان و کمک اسکاونجرها که منجر به جنگ میان ریک و الکساندری‌ها شد، به پایان رسید. خوشبختانه ازکیل و کینگدام به موقع به کمک ریک شتافتند و او، میکان و گروهی که توسط نگان و دوست جدیدش، جادیس در خطر بودند را نجات دادند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در قسمت پایانی فصل هفت، وقتی الکساندری‌ها جایی توقف کردند تا زخم‌هایشان را بهبود بخشند و علت شکستشان را بررسی کنند، نگان را دیدیم که سپاهش را برای حمله دیگری به الکساندریا آماده می‌کرد. فصل هشت این سریال از ابتدای ماه اکتبر از شبکه AMC پخش می‌شود و انتظار می‌رود که همه چیز از همان اول هیجانی باشد و بعداً احتمالاً پرش زمانی را شاهد خواهیم بود.

تهیه کننده سریال Walking Dead، دنیس هاث (Denise Huth) در مصاحبه با سایت EW، درباره مکان فیلم برداری فصل ۸ و یک صدمین قسمت این سریال صحبت کرده است. هاث تأیید کرد که وقوع اتفاقات این فیلم بعد از نمایش مجدد فیلم خیلی طول نمی‌کشد.

این فصل پر از صحنه‌های اکشن است. فکر می‌کنم واقعاً رضایت بخش باشد. به‌عنوان یکی از طرفداران این سریال وقتی فیلمنامه را خواندم به خودم گفتم من که نمی‌توانم بیشتر از این صبر کنم. این فصل فوق‌العاده خواهد بود. این همه صبر کردن ارزشش را دارد.

مثل همیشه جزئیات داستان این سریال مخفی نگه داشته شده اما حالا که فیلم برداری آن آغاز شده، قطعاً خبرهایی به بیرون درز می‌کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.