دنباله Power Rangers در خطر است

15 May 2017 - 00:00

در هالیوودِ فرنچایز محور، فیلم‌ها معمولا در قالب سه‌‌گانه ساخته می‌شوند و دنیاهای سینماتیک را به اشتراک می‌گذارند. دنباله Power Rangers  نیز به نظر می‌رسید همین مسیر را دنبال کند. برخلاف نقدهای متوسط و عملکرد نسبتا ضعیف در گیشه داخلی، که رقم ۸۴٫۷ میلیون دلار را به نمایش می‌گذارد، ریبوت این فرنچایز کماکان می‌تواند با اکران خود در چین و ژاپن، با افزایش فروش ۵۰٫۷ میلیون دلاری در بازار خارجی مواجه شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

Power Rangers پنجشنبه در دومین بازار بزرگ فیلم جهان (چین) با فروش ۱٫۲ میلیون دلاری روبرو شد و مجله فوربز در این باره نوشت: در صورتی که معجزه‌ای در فروش نسخه دیجیتالی این فیلم رخ ندهد، کار این فرنچایز به صورت کامل به اتمام خواهد رسید.

اکران شده برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ با عنوان Mighty Morphin Power Rangers، این عنوان تاکنون ۱۹ دنباله تلوزیونی، سه فیلم لایو اکشن و محصولات جانبی مانند اسباب بازی برای فروش میلیاردی به دنبال داشته است. به نظر می‌آمد که با داشتن این سابقه موفق، فیلم جدید بتواند بدون هیچ قید و شرطی به موفقیت دست یابد اما فروش ۴۰ میلیون دلاری در هفته آغازین و افت ۶۴ درصدی در هفته دوم همه نقشه‌ها را بر آب کرد. 

اگر لاینزگیت برای فروش خوب در چین امیدوار بود باید گفت که این اتفاق نیز حادث نشد. فوربز در بهترین حال ممکن فروش این فیلم در کشور چین را چیزی حدود ۱۰ میلیون پیش بینی می‌کند. با این که دو ماه تا آغاز نمایش این فیلم در ژاپن باقی مانده است، اما فوربز پیش بینی کرده است که این فیلم در نهایت به فروش جهانی ۱۵۴ میلیون دلاری دست یابد.

منبع: cbr

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    والا من دوبار خوندم نفهمیدم چى شد. چرا ترجمه این خبر اینقدر درهم ریخته است؟