تصویری از فیلم Rampage منتشر شد

14 May 2017 - 22:00

دواین جانسون (Dwayne Johnson) در طول دوران حرفه‌ای بازیگری خود با گونه‌های متفاوتی از شخصیت‌های بد مبارزه کرده است؛ از تروریست‌ها گرفته تا مبارزه با مافیای مواد مخدر و حتی زمین لرزه. او در چند سال اخیر به یکی از ستارگان بزرگ هالیوود تبدیل شده است. طرفداران وی چشم به پروژه در دست ساخت او یعنی Rampage «خشم» دوخته‌اند که قرار است از سال آینده میلادی به روی پرده برود. به تازگی جانسون تصویری از این فیلم منتشر ساخته است که همکار او در این فیلم یعنی نائومی هریس (Naomie Harris) نیز در تصویر مورد بحث حضور دارد. با سینما گیمفا همراه باشید.

این تصویر گوشه‌ای از وقایعی که قرار است در این فیلم شاهد آن باشیم را نشان می‌دهد. در این تصویر دواین جانسون و نائومی هریس تسلیم قانون شده‌اند. با توجه به داستان این فیلم و شخصیت جانسون در آن، اینطور به نظر می‌رسد که وی برای مبارزه با هیولاهای حاضر «خشم» کمی دیرتر از آنچه انتظار می‌رود به این مهم روی می‌آورد و به دنبال یافتن دلیلی موجه برای مبارزه با هیولاهای شرور داستان است. تصویر یاد شده را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از این فیلم منتشر شده است، به نظر می‌رسد که داستان آن تا حد زیادی به داستان بازی ویدئویی آن وفادار باشد و تنها در برخی زمینه‌ها متفاوت عمل کند. انتظار می‌رود که تمرکز «خشم» بر روی سه هیولا که به شکل‌های میمون، گرگ و مارمولک هستند باشد. در کنار دواین جانسون و نائومی هریس بازیگرانی از جمله مالین آکرمن (Malin Ackerman)، جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) و جو مانگالینو (Joe Manganiello) نیز در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم «خشم» از روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۰ آوریل ۲۰۱۸) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت.

منبع : CinemaBlend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.