شبکه فاکس ساخت فصل دوم سریال The Exorcist را تایید کرد

14 May 2017 - 22:00

شبکه فاکس با اعلام تمدید سریال The Exorcist برای فصل دوم که از روی فیلم کلاسیک سال ۱۹۷۳ با همین عنوان ساخته شده‌است، طرفداران سریال را خوشحال کرد. با الهام گیری واضح از عنوان موفق ویلیام فریدکین (William Friedkin) که خود از روی رمان پرفروش نویسنده فقید، ویلیام پیتر بلتی ساخته شده‌است، سریال «جن گیر» در قالب ۱۰ قسمت در پاییز سال گذشته و تحت نظر نویسنده و کارگردان جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) بر روی آنتن قرار گرفت و توانست به هدف خود از نظر تعداد بیننده دست یابد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فرمت سریالی این عنوان تا به این لحظه با استفاده از بازیگرانی چون جینا دیویس (Geena Davis)، آلفونسو هررا (Alfonso Herrera) و بن دنیلز (Ben Daniels) ادامه دادن داستان را در قالب دنباله برای فیلم اصلی مناسب دیده‌است. در نقش بخشی از یک فرنچایز گسترده، سریال موفق شده‌است تا به این لحظه نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند که این موضوع باعث شده‌است برنامه برای ادامه دادن سریال در قالب فصل دوم چراغ سبز را از شبکه فاکس دریافت کند.

به گزارش ددلاین، فصل دوم سریال The Exorcist به طور قطع با حضور اسلیتر و همراهانش در راه است و مذاکرات برای استفاده از سازنده‌ای تازه نفس برای سریال در حال شکل گیری است. علی رغم داشتن تعداد بینندگان محدود، شبکه فاکس قطعا قصد دارد با سرمایه گذاری بر روی ماهیت داستان و پیش زمینه‌ای که در ماورای آن قرار دارد، کار ساخت سریال را تا آینده‌ای مشخص ادامه دهد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.