دنیل ردکلیف در فیلمی به نام Guns Akimbo ایفای نقش می‌کند

15 May 2017 - 13:00

انتخاب‌های بازیگری دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) بسیار شگفت انگیز هستند. خیلی از بازیگرانی که از کودکی در یک سری فیلم به بزرگی هری پاتر (Harry Potter) ایفای نقش کرد‌ه‌اند چند سال تلاش می‌کنند تا چهره‌ی خود را دوباره بسازند و در فیلم‌های مستقل ایفای نقش می‌کنند تا خود را به عنوان یک بازیگر دراماتیک مطرح کنند. اما این موضوع در مورد دنیل ردکلیف صادق نیست. ردکلیف موفقیت زیادی برای انتخاب نقش‌های منحصر به فردش کسب کرده، از نقش اهریمنی‌اش در فیلم شاخ‌ها (Horns) گرفته تا نقش‌های مکملش در ویکتورفرانکن‌اشتاین (Victor Frankenstein) و Swiss army men. فکر می‌کنم دلیل این انتخاب‌های عجیب پولی است که ردکلیف با سری فیلم‌های هری پاتر به جیب زده و کسی هم نمی‌تواند به او نه بگوید. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

شاید از خودتان بپرسید هدفم از زدن این حرف‌ها چیست؟ Akimbo Guns اولین ساخته‌ی جیسون لی هودن (Jason Lei Howden)، یک کار کشته در زمینه‌ی جلو‌های ویژه، است. هالیود ریپورتر امروز اعلام کرد که ردکلیف در این فیلم نقش اصلی را ایفا می‌کند، یک مرد کم‌رو که به وب سایتی برخورد می‌کند که اعضای خود را بر علیه هم می‌شوراند تا آن‌ها در یک برنامه زنده تا پای مرگ باهم به نبرد بپردازند. فیلم قرار است مخلوتی از The Running Man «مرد دونده» و فیلم Nerve باشد که احتمالاً تصویر فیلمی که هودن قصد ساختش را دارد، به شما می‌دهد. هالیوود ریپورتر همچنین خبر داده است که Guns Akimbo یک فیلم اکشن کمدی پر هیجان است که از نظر فضا و لحن به فیلم‌های بزن بهادر (Kick Ass) و Deadpool «ددپول» شباهت دارد که در سال ۲۰۱۷ تمام باکس‌ها برای موفقیت را تیک می‌زند.

با توجه به که تعداد زیادی از سایت‌های خبری به شباهت این فیلم به فیلم مرد دونده آرنولد شوارتزنگز و همچنین وجود عناصری از دورنمای سیاسی امروز جهان اشاره کرده‌اند، احتمالش خیلی زیاد بود که در نهایت یک ایده عامه‌پسند را تبدیل به یک فیلم موفق کند. می‌توان به جرات گفت که هالیوود هنوز نتواسته ایده یک وب‌سایت تاریک و خطرناک را تبدیل به یک داستان گیرا و پر‌محتوا کند. با تمام علاقه‌ای کم و بیشی که به فیلم Nerve دارم می‌توانم با اطمینان خاطر بگویم به احتمال زیاد Guns Akimbo در سکانس‌های اکشن به مراتب از این فیلم بهتر خواهد بود. چیزی که به خوبی می‌‌دانم این است که اگر فیلمنامه و استوری‌برد‌های این فیلم توجه ردکلیف را به خود جلب کرده‌است می‌توانم بگوییم این فیلم  مورد توجه من هم قرار گرفته‌است. اما تا وقتی که اسم محشر فیلم عوض نشود.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.