ساخت فصل هفتم و هشتم سریال Homeland تایید شد

13 August 2016 - 19:00

سریالHomeland «میهن» که از شبکه‌ی شوتایم (Showtime) پخش می‌شود الگوی جذابی برای بازسازی و ایجاد تغییرات جدید در خود در طی سال‌های متمادی در پیش گرفته و اینک دو سال دیگر نیز فرصت انجام این عمل را دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل ششم سریال میهن در ماه ژانویه سال جاری پخش خواهد شد و شوتایم رسماً اعلام کرده که ساخت این سریال تا فصل هشتم تمدید شده است.

در پنل شوتایم در TCA تأیید شد که فصل ششم سریال میهن روز یکشنبه مصادف با ۱۵ ژانویه پخش خواهد شد.

در ادامه می‌توانید خلاصه فصل جدید سریال میهن را بخوانید:

فصل ششم میهن دوباره شاهد حضور کلیر دینز (Claire Danes)، روپرت فرند (Rupert Friend)، مورای آبراهام (F. Murray Abraham) و مندی پتینکین (Mandy Patinkin) خواهد بود. فصل ششم چندماه پس از دفع حمله‌ی تروریستی به برلین با کری متیسون (دینز) که اکنون در بروکلین زندگی می‌کند همراه می‌شود. او در موسسه‌ای مشغول به کار می‌شود که هدفشان کمک به مسلمانان ساکن ایالات متحده است. فصل ششم پیامدها و وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را نشان می‌دهد و کل فصل بین بازه‌ی زمانی روز انتخابات تا روز معارفه رخ می‌دهد؛ زمان عجیبی در تالارهای دولتی که آکنده از تشویش و منافع رقابتی متفاوت است. جایی که انتقال بسیار حساس و پیچیده‌ی قدرت بین رئیس جمهور قبلی و جدید رخ می‌دهد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.