تصاویر جدید فیلم Passengers: جنیفر لارنس و کریس پرت در فضا

13 August 2016 - 20:00

در حال حاضر جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) و کریس پرت (Chris Pratt) از بازیگران بسیار محبوب هالیوودی هستند. این تنها مربوط به بازی خوبشان در فیلم‌ها هم نیست بلکه حضورشان در فیلم‌های برتر باکس آفیس، این نکته را بیش‌تر مشخص می‌کند. اکنون قرار است این دو بازیگر، در فیلمی با نام Passengers «مسافران» در کنار یکدیگر ایفای نقش کنند. به‌تازگی تصاویری از این فیلم منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه مطلب در سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.  جنیفر لارنس با فیلم‌های The Hunger Games «عطش مبارزه» و سری X-Men «مردان ایکس» و کریس پرت هم با ایفای نقش در The LEGO Movie، Guardians of the Galaxy و Jurassic World به شهرت زیادی رسیدند.

ماجرای این فیلم علمی-تخیلی درباره یک سفینه فضایی است که قصد دارد مسافران زیادی را به یک سیاره جدید انتقال دهد؛ اما در طول این سفر فضایی به صورت اتفاقی دو تا از مسافران ۹۰ سال زودتر بیدار می‌شوند و ماجرای هایی را رقم می‌زنند. یک رابطه عاشقانه میان آن دو شکل می‌گیرد.

کارگردان فیلم یعنی مورتن تیلدام (Morten Tyldum) که سابقه کارگردانی فیلم The Imitation Game «بازی تقلید» را هم در کارنامه خود دارد، در گفت‌وگویی با EW گفت:

رابطه این دو شخصیت عالی خواهد بود و هر دو آن ها سخت‌کوش هستند. آن‌ها شخصیت‌هایی جدی، جذاب، باهوش و همچنین دارای کاریزما خواهند بود.

شما می‌توانید دو تصویر جدید منتشر شده از این فیلم را در پایین مشاهده کنید.

passengers-2016-chris-pratt-jennifer-lawrence

passengers-movie-2016-jennifer-lawrence-chris-pratt

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، مایکل شین (Michael Sheen) و بسیاری دیگر اشاره کرد. فیلم Passengers در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۹۵) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    باید فیلم خوبى باشه. من هر دو تا رو وتقعاً دوست دارم. داستانش هم به نظر نرم و آرام مى یاد.