Adam Warlock در فیلم Avengers: Infinity War حضور نخواهد یافت

15 May 2017 - 20:34

ممکن است خیلی از طرفداران پر و پاقرص کمیک‌بوک‌های Guardians Of The Galaxy از شنیدن این خبر که آدام وارلاک (Adam Warlock) در Avengers: Infinity War حضور نخواهد یافت، دل سرد شوند، از وقتی فیلم Avengers «انتقام جویان» ساخته جاس ویدِن (Joss Whedon) در سال ۲۰۱۲ اکران شد. دنیای سینمای مارول (MCU) خود را برای یک نبرد بزرگ بین انتقام جویان و تایتان دیوانه تنوس (Thanos) آماده کرده است. که احتمال می‌رود بر اساس سری کمیک‌های معروف Infinity Gauntlet نوشته ‌ی جیم استارلین (Jim Starlin) باشد. با سینماگیمفا همراه باشد.

در این‌داستان، تنوس شش سنگ ایفینیتی( Infinity Stone) را بدست می‌آورد و آن‌ها را در دستکش آهنی قدرتمند (Infinity Gauntlet) می‌گذارد وقتی قدرت این شش سنگ با هم متحد می‌شوند صاحب دستکش ( در اینجا تنوس) تبدیل به یک خدا می‌شود. این دستکش به دارنده‌ی خود قدرت مطلق و دانش مطلق می‌دهد، و آن شخص تقریباً شکست ناپذیر می‌شود. تنها تعداد انگشت شماری می‌توانند کسی را که چنین قدرتی را دارد شکست دهند و یکی از آن‌ها آدام وارلاک است.

در یک جلسه‌ی سوال و جواب که امروز برگزار شد، جیمز گان اعلام کرد با این که آدام وارلاک را در آخرین فیلم خود Guardians Of The Galaxy Vol2 معرفی کرده او در فیلم Avengers: Infinity War ساخته‌ی آنتونی و جو روسو (Anthony and Joe Russo) حضور نخواهد یافت.

“آدام وارلاک در Avengers: Infinity War نخواهد بود… او در‌ MCU  آینده‌ای خواهد داشت اما نه درAvengers: Infinity War”

وارلاک اولین بار در  Guardians Of The Galaxy به شکل یک ایستر اِگ( Easter Egg) معرفی شد و از آن پس طرفداران این شخصیت به دنبال سرنخ‌هایی بودند تا بفهمند استودیوی مارول چگونه می‌خواد او را وارد یونیورس خود کند. بخصوص با توجه به نزدیکی او به Infinity Gauntlet و رابطه‌ی شخصی او با تنوس.

 حالا که هم جیمز گان و هم رئیس کمپانی مارول کوین فایگی (Kevin Feige) تأیید کرده‌اند که وارلاک در Avengers: Infinity War حضور نخواهد داشت، این مسئله سوال‌های زیادی را پیرامون نقش این شخصیت محبوب در دنیای سینمایی مارول (MCU) به وجود می‌آورد. و با توجه به اتفاقی که در  سکانس پست کردیت (Post Credit) قسمت دوم Guardians Of The Galaxy افتاد، احتمال این که وارلاک به عنوان دشمن اصلی در فیلم بعدی معرفی شود، بسیار زیاد است.

شنیدن این خبر که آدام وارلاک در نبرد بزرگ بین تیم ابر قهرمانان Avengers و تایتان دیوانه تنوس حضور ندارد، دلسرد کننده است؛ اما باید در نظر گرفت که اضافه کردن یک شخصیت دیگر به چنین فیلم پر شخصیتی کمی زیاده روی است. البته ما اطلاعات زیاد در مورد هیچ یک از این دو فیلم و جایگاه وارلاک در آن‌ها نداریم، اما می‌دانیم که جیمز گان (James Gunn) کارگردان قسمت‌های اول و دوم Guardians Of The Galaxy برای کاگردانی قسمت سوم این مجموعه باز خواهد گشت و سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.