پوران درخشنده «هیس پسرها فریاد نمی‌زنند» را می‌سازد

15 May 2017 - 11:35

پوران درخشنده بعد از ساخت «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» در سال ۱۳۹۱، «زیر سقف دودی» را ساخته که سیمرغ بهترین بازیگری را برای مریلا زارعی در جشنواره فجر به همراه داشت و این‌روزها آماده نمایش است. این کارگردان در ماه‌های گذشته از تحقیق برای نگارش فیلم‌نامه‌ای درباره مشکلات پسران خبر داده بود که به نظر می‌رسد بالاخره نامی هم برای آن انتخاب کرده؛ عنوان جدیدترین فیلم درخشنده «هیس پسرها فریاد نمی‌زنند» خواهد بود که آن‌را برای رونمایی در جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند. 

فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» با بازی طناز طباطبایی در سال ۱۳۹۲ به نمایش درآمد و جزو فیلم‌های پرمخاطب بود. این فیلم با توجه موضوع اصلی‌اش که به تجاوز به دختران مربوط می‌شد، واکنش‌های مختلفی را نیز به دنبال داشت. پوران درخشنده به تازگی خبر داده که می‌خواهد فیلم دیگری با عنوان مشابه «هیس پسرها فریاد نمی‌زنند» بسازد، او پیش از این گفته بود تحقیقات برای فیلم جدیدش درباره مشکلات پسران را آغاز کرده است.

این کارگردان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این‌باره گفته است: «مشغول نگارش فیلمنامه «هیس پسرها فریاد نمی‌زنند!» هستم و اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود، آن را به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهیم رساند.»

آن‌طور که او خبر داده فیلم آخرش «زیر سقف دودی» که به طلاق عاطفی می‌پرداخت و مریلا زارعی برای بازی در آن برنده سیمرغ بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر شد همزمان با عید فطر اکران خواهد شد.

بازیگران اصلی این فیلم مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت‌دوست و حسام نواب‌صفوی هستند.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.