بازیگر احتمالی نقش لاندو کالریسیان در فیلم هان سولو مشخص شد

13 August 2016 - 22:00

در سال ۲۰۱۸ که هواداران جنگ ستارگان دوباره در فیلم اسپین آف متعلق به هان سولو (Han Solo) با وی دیدار تازه کنند، او تنها چهره‌ی آشنایی نخواهد بود که خواهند دید. این قاچاقچی جوان با رفیق پشمالوی خود چوباکا (Chewbacca) همراه خواهد بود. همچنین امروز گزارش شد که تیم انتخاب بازیگران به دنبال بازیگری می‌گردند تا نقش لاندو کالریسیان (Lando Calrissian) را به او بسپارند. با سینماگیمفا همراه باشید.

به نظر می‌رسید این پروسه مدتی طول بکشد و اعلام اسامی بازیگرانی که برای این نقش در نظر گرفته شده‌اند به این زودی‌ها انجام نپذیرد اما از قرار معلوم چنین اتفاقی نیافتاد چراکه ستاره مجموعه‌ی تلویزیونی Community دونالد گلاور (Donald Glover) به عنوان کاندیدای اصلی این نقش معرفی شده است.

با توجه به گزارش سایت Birth.Movies.Death، گلاور اولین گزینه برای بازی در نقش لاندو در فیلم هان سولو است. البته باید توجه داشت که این بازیگر هنوز با کارگردان های فیلم فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) یا هیچ یک از نمایندگان لوکاس‌فیلم (Lucasfilm) ملاقات نکرده است و صرفاً بازیگری است که تحت نظر آن‌ها قرار دارد. ما حتی نمی‌دانیم که آیا گلاور به این نقش علاقه دارد یا خیر، خصوصاً اگر بازه‌ی تولید فیلم با سریال Atlanta آتلانتا که توسط گلاور ساخته شده و خود او نیز در آن مشغول ایفای نقش است تداخل داشته باشد. علی رغم ملاقات با صدها بازیگر مشتاق برای بازی در نقش هان سولو تیم تولید در نهایت بازیگر Hail, Caesar آلدن ارنرایک (Alden Ehrenreich)، اولین بازیگری که دیدند را برای نقش هان سولو انتخاب کردند و  ممکن است این اتفاق برای شخصیت لاندو نیز رخ دهد.

اگر در نظر بگیریم لاندو همسن بیلی دی ویلیامز (Billy Dee Williams) در طی وقایع The Empire Strikes Back«امپراطوری ضربه می زند» بوده است، این بدین معناست که فرماندار Cloud City کم و بیش ۴۳ سال سن داشته است. هنوز مشخص نشده فیلم هان سولو در چه بازه زمانی واقع شده اما فعلاً بیایید تصور کنیم تاریخ مدنظر ۱۵ سال پیش از رخ دادن اتفاقات امپراطوری ضربه میزند است در این حالت لاندو ۲۸ سال سن بیشتر ندارد. در زمان شروع فیلمبرداری برای این اسپین آف دونالد گلاور ۳۳ سال سن خواهد داشت و هنوز می‌تواند به عنوان کسی که چندسال جوان‌تر است ایفای نقش کند. به خاطر داشته باشید که او هنگامی در نقش تروی بارنز (Troy Barnes) حداکثر ۱۹ ساله در  Community در سال ۲۰۰۹ بازی کرد بیست سال را رد کرده بود.

دونالد گلاور در اصل بازیگر تلویزیون است اما اخیراً به ستاره‌ای در حال اوج در سینما تبدیل شده است و در فیلم‌هایی مثل Magic Mike XXL، The Martian بازی کرده و در فیلم سال آینده‌ی اسپایدرمن Spider: Homecoming  به ایفای نقش خواهد پرداخت. فیلم هان سولو فرصت خوبی برای اوست تا به میزان شهرت خود بیافزاید. از آن مهم‌تر، چندوجهی بودن و قابلیت بالای گلاور در ایفای نقش‌های متفاوت است. اگر لازم باشد گلاور می تواند کاملا دراماتیک بازی کند و علاوه بر آن می‌تواند برای درآوردن شخصیت هرازگاهی خنده دار لاندو کالریسیان ته مایه‌ی طنز نیز به کار خود اضافه کند. در هر صورت، انتخاب بازیگر برای نقش لاندو همچنان در حال انجام است و احتمالاً بازهم درباره‌ی کسانی که وارد این رقابت می‌شوند خبرهای تازه‌ای خواهیم شنید.

فیلم The Han Solo Anthology که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده در تاریخ ۲۵ مه ۲۰۱۸ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    خود لاندو هم بسیار چند وجهى بود و همیشه روى مرز رفاقت، خیانت و فهرمان بودن تلو تلو مى خورد. به نظر من که بازیگر خوبى مى یاد.