اولین تریلر The Gifted منتشر شد: کمپانی فاکس جهش یافتگان مارول را به تلویزیون می‌آورد

16 May 2017 - 18:30

درست هفته‌ی پیش بود که کمپانی فاکس اعلام کرد که که سریال The Gifted را که خالق ‌آن مت نیکس (Matt Nix) است، برای پخش انتخاب کرده و حتی تیزر کوتاهی هم از سریال را برای طرفداران پخش کرد. شبکه‌ی تلویزیونی فاکس این تصمیم را پس از دیدن قسمت اول سریال (Pilot) که توسط برایان سینگر (کارگردان بیش از چهار فیلم از سری فیلم هایX-MEN) ساخته شده و همین طور محبوبیت زیاد سریال‌های ابر قهرمانی در تلویزیون گرفت. حالا فاکس تریلر بلند این سریال را منتشر کرده تا طرفداران ببینند با چه سبک سریالی رو‌به‌رو هستند با سینماگیمفا همراه باشید.

این تیزر شخصیت‌های اصلی سریال را تا حدودی به تماشاگران معرفی کرد. این شخصیت‌ها شامل کیت استوارت (Kate Stewart) با بازی ایمی اَکر (Amy Acker) و شوهر او رید (Reed) با بازی استفن مویر (Stephen Moyer) و دو فرزند آن‌ها اندی‌ (Andy) با بازی پرسی هاینز وایت (Percy Hynes White) و لارن (Lauren) با بازی (Natalie Alyn Lind) هستند. این معرفی‌ها بخش اعظم این تیزر را به خود اختصاص داده‌اند؛ اما قسمت کوتاهی از این تیزر، قدرت های تلکنتیک (telekinetic)، یک نگاه کوتاه به جهش یافته‌ای به نام  پولاریس (Polaris) و یک درگیری بین پلیس و جهش یافتگان را نمایش داد. با اینکه ایتیزر تنها بخش بسیار جزئی‌ داستان را سریال فاش کرده اما به هدفش که ایجاد سوال در مخاطبانش بود رسیده است.

حالا با انتشار تریلر کامل این سریال بسیاری از سوالات پاسخ داده شده است و جزئیات بیشتری در رابطه با هر کدام از این شخصیت‌ها و اهدافشان را به نمایش می‌گذارد. برای مثال کاملاً واضح است که کیت و رید والدین دو نوجوان جهش یافته هستند که قدرت‌های فرابشری آن‌ها در حال شکل‌گیری است. بر اساس آن چیزی که در تریلر مشاهده می‌شود اندی قدرت‌های خود را در قسمت اول هنگامی که در مدرسه مورد حمله‌ی چند زورگو قرار می‌گیرد به دست می‌آورد.

شاید هیجان انگیزتر از دیدن قدرت‌‌های فرابشری در این سریال کشمکش اصلی داستان باشد. که نشان می‌دهد رید پدر خانواده مسئولیت این را دارد تا جهش یافتگان را پیدا و آن‌ها را زندانی کند قبل از که متوجه شود فرزندان خودش هم جزو جهش یافتگان هستند، این یک شکاف بزرگ در ثبات خانواده ایجاد می‌کند. رید را مورد آزمایش قرار می دهد اما از جهات دیگر به خاطر اطلاعاتی که رید دارد، دست بالا را هم به او و خانواده‌اش می‌دهد. همان طور که در تریلر می‌بینیم که او اطلاعات مهمی راجع به لورنا دین (Lorna Dane) با بازی اِما دومانت (Emma Dumont) را به شخصیت جهش یافته‌ی مارکس دیاز (Marcos Diaz) با بازی شان تیل (Sean Teale) می‌دهد.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

چگونگی کمک دیاز سوال بسیار خوبی‌است، زیرا خودش هم از جایگاه جهش یافتگان در دنیا مطمئن نیست. دیاز حتی راز این که این سریال در چه زمانی انفاق می‌افتد را با این حرف “ما حتی نمی‌دانبم که X-Men  یا پیمان برادری هنوز وجود دارن یا نه”عمیق‌تر می‌کند. این حرف او این احتمال می‌دهد که تعدادی از مردم از وجود X-Men و حتی پیمان برادری جهش یافتگان خبر دارند. اما ممکن است آن‌ها به کلی از بین رفته باشند و یا به مدتی طولانی‌ از دید عموم پنهان شده‌اند که دیگر کسی از حضور آن‌ها مطمئن نیست.

The Gifted می‌تواند به سریالی بسیار جذاب تبدیل شود و نه تنها دنیای X-MEN را پر شاخ و برگ‌تر کند، بلکه می‌تواند روی پای خودش هم بایستد.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.