پنجمین اسپین آف سریال Game of Thrones در دست ساخت است

16 May 2017 - 17:00

شبکه HBO برای ادامه داستان Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بعد از اتمام سریال اصلی مصمم است و طبق گزارشات به عمل آمده به پنجمین اسپین آف این سریال فکر می‌کند. طرفداران وستروس مدت زیادی را منتظر نمایش این سریال مانده‌اند و باید به تنها هفت قسمت از این فصل بسنده کنند. قبلاً گفته شده بود که فصل جدید این سریال، فصل یکی به آخر Game of Thrones است و فصل هشت فصل پایانی این سریال محبوب تلوزیونی خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به موفقیت انبوه سریال بازی تاج و تخت در سراسر دنیا، صحبت از اسپین آف یا پروژه پیش درآمد این سریال شده است. اخیراً اعلام گردیده که شبکه HBO چهار نویسنده مشهور مانند جین گولدمن (Jane Goldman) و مکس بورنستین (Max Borenstein) را استخدام کرده تا روی ایده‌های فردی‌شان برای سری پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت کار کنند.

طبق گفته‌ی سازنده این فرنچایز، جورج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin)، نام فرد دیگری به این جمع اضافه شده است. این نویسنده در وبلاگ خود نوشت:

ما وقتی هفته گذشته به لس‌آنجلس رسیدیم، چهار فیلمنامه در دست اجرا داشتیم اما الان این تعداد به پنج فیلمنامه تغییر یافته است. ما یک نویسنده پنجمی را به چهار نویسنده اصلی اضافه کردیم. الان نمی‌توانم اسم این نویسنده را بگویم. شبکه HBO اسم چهار نویسنده اول را گفت و بدون شک فرد پنجم هم بعد از بستن قرارداد معرفی می‌شود. این فرد، نویسنده فوق‌العاده و خوبی است و جدای از من و الی و و لیندا، هیچ کس بهتر از او نمی‌تواند داستان وستروس را به خوبی بنویسد.

مارتین همچنین تأیید کرد که‌ این ایده‌ها مربوط به قبل از اتفاقات بازی تاج و تخت هستند و او قطعاً در تولید آن نقش خواهد داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    امیدوارم مینى سریال هاى متنوع باشن. هم تنوع خوبى پیدا مى کنه هم براى کش آوردن آب بهش نمى بندن.