احتمال حضور اندی سرکیس در جدیدترین فیلم بتمن

16 May 2017 - 23:17

طرفداران اندی سرکیس هنرپیشه‌ی فیلم جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) از شنیدن احتمال حضور این هنرپیشه در جدیدترین اثر مت ریوز (Matt Reeves) به نام The Batman بسیار خوشنود خواهند شد. بعد از این که بن افلک (Ben Affleck) اعلام کرد از کارگردانی فیلم انصراف داده است، مت ریوز به عنوان کارگردان این فیلم اعلام شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

همانطور که این فیلم آرام آرام به مراحل تولید نزدیک می‌شود بسیاری از ستاره‌های هالیوود برای ایفای نقش در این فیلم ابراز علاقه کرده‎‌اند از جاش گد (Josh Gad) که در یک توییت با گذاشتن عکسی از شخصیت منفی پنگوئن (The Penguin) که باعث گمانه زنی‌های طرفداران شد بگیرید تا ابراز علاقه‌ی مایکل جکینو (Michael Giacchino) برای ساخت موسیقی متن این فیلم. حالا با این حرف ریوز، سرکیس ممکن است در این فیلم حضور پیدا کند‌ و می‌توان یک هنرپیشه فوق‌العاده‌ی دیگر را هم به این فیلم اضافه کرد.

در آخرین پست توییتری مت ریوز، این کارگردان با پاسخ به سوال طرفدارانی که از او پرسیده بودند که آیا تمایل به همکاری دوباره با ستاره‌ی فیلم جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها در فیلم The Batman دارد یا نه، با زبر دستی بدون این که جواب آن ها را داشته باشد در را برای حضور سرکیس در این فیلم باز گذاشت.

” من اندی سرکیس را برای بازی در هر نقشی انتخاب می‌کنم. او فوق‌العاده است

احتمال این که سرکیس در این فیلم ایفای نقش می‌کند یا نه در حال حاضر غیر ممکن است اما با توجه به این که ریوز دوبار می‌خواهد با تهیه‌ی کننده‌ی فیلم جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها همکاری کند احتمال حضور سرکیس را زیاد می‌کند. با توجه به این که تعداد شخصیت‌های کمیک‌های بتمن بسیار زیاد است، سرکیس می‌تواند در هر نقشی که می‌خواهد ظاهر شود. بخصوص با توجه به این که او  قبلاً در یک نقش مکمل در فیلم Avengers: Age of Ultron ظاهر شده است.

تا وقتی حضور یا عدم حضور سرکیس در The Batman معلوم نشده است طرفداران فقط باید صبر کنند و نقش‌هایی را که این هنرپیشه ممکن است ایفا کند، پیش‌بینی کنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.