اولین تریلر فیلم The Emoji Movie منتشر شد

17 May 2017 - 20:13

سونی به تازگی تریلری کامل را برای انیمیشن پیش روی The Emoji Movie منتشر کرد. این روزها به نظر می‌رسد که سازندگان فیلم می‌توانند به معنای واقعی کلمه از هر سوژه‌ای فیلم بسازند، حتی اگر در مورد شکلک‌هایی باشد که مردم برای ارسال پیام از آن استفاده می‌کنند. بر روی کاغذ به نظر می‌رسد سونی قصد دارد مشابه با فیلم The LEGO Movie عمل کند: انتقال یک مفهوم قابل درک به یک دنیای متفاوت و روایت داستان جدید پیرامون آن. اگرچه بسیاری از مخاطبان در نگاه اول فیلم را مسخره کردند و آن را احمقانه دانستند اما کارگردان آنتونی لیوندیس (Anthony Leondis) تا به این لحظه برای جذب صداپیشگان شخصیت‌هایش موفق عمل کرده‌است، از جمله به کارگیری پاتریک استیوارت (Patrick Stewart) در نقش شکلک پوپ. با سینماگیمفا همراه باشید.

سینمادوستان با مفهوم اولیه فیلم در قالب تیزری کوتاه در ماه دسامبر سال گذشته میلادی آشنا شدند که در آن تعدادی از شکلک‌های حاضر در فیلم به نمایش درآمد. حال با داشتن فاصله دو ماهه با اکران خود، سونی آماده است تا کار کمپین تبلیغاتی را با انتشار تریلرها و تصاویر بیشتر آغاز کند. در این تریلر قرار است با کلیت داستان و شخصیت‌های اصلی آن آشنا شویم.

در این تریلر تی‌جی میلر (T.J. Miller) نقش جین را (شکلک مه-meh) به عنوان شخصیت اصلی بر عهده دارد. داستان فیلم پیرامون نگرانی‌های این شخصیت در مورد این موضوع است که او اجازه دارد تا آخر عمر تنها یک حس را به نمایش بگذارد. اوضاع وقتی به هم می‌ریزد که جین در یکی از پیام‌های کوتاه شکلکی اشتباه را به نمایش می‌گذارد که این موضوع باعث می‌شود او به بخش سالن بازنده‌ها منتقل شود (مکانی که در آن شکلک‌های استفاده نشده دور هم جمع می‌شوند). در آنجا جین با شخصیت های فایو (Hi-5) یا همان «بزن قدش» با صداپیشگی جیمز کوردن (James Corden) و جیل‌بریک (Jailbreak) با صداپیشگی آنا فاریس (Anna Farris) آشنا و وارد سفری جدید برای پی بردن به خود واقعی‌اش و جایگاهش در دنیا می‌شود. جین تنها می‌خواهد بداند که هدفش چیست و این همان روند داستانی که فیلم The Emoji Movie آن را دنبال خواهد کرد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.