حضور Madam Gao در The Defenders تأیید شد

18 May 2017 - 19:18

همه از همان سکانس اولی که Madam Gao در فصل اول Daredevil در آن حاضر شد حدس می‌زدیم که او نقش بسیار مهمی را در دنیای تلوزیونی مارول و نت‌فلیکس ایفا خواهد کرد و حالا بعد از حضور او در فصل دوم Daredevil و فصل اول Iron Fist و اعلام حضور او در سریال The Defenders، این حدس‌ها به یقین تبدیل شده‌اند. حضور او در The Defenders این مژده را به ما می‌دهد که گروه هند( The Hand) نقشی کلیدی‌ را در این سریال ایفا خواهند کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

تا چند وقت پیش معلوم نبود که آیا Madam Gao در The Defenders حضور خواهد داشت یا نه اما مایک کولتر (Mike Colter) حضور او را در The Defenders تأیید کرد.

در یک نشست خبری که با حضور مایک کولتر و فین جونز (Finn Jones) هنرپیشه نقش Iron Fist برگزار شد از آن‌ها سوالاتی راجع به حضور شخصیت‌های مخلتف در این اثر شده و نام Madam Gao بار‌ها در آن نشست تکرار شد و در نهایت مایک کولتر با این حرف که “ما Madam Gao را در تریلر دیدیم” حضور او را در این سریال تأیید کرد.

این حرف کولتر اما یک پیچیدگی را به وجود آورده‌است Madam Gao در هیچ کجای تریلر حضور ندارد اما با تأیید شدن حضور او توسط کولتر می‌توان حدس زد که او جزو دشمنان اصلی این سریال خواهد بود و به دو شخصیت منفی دیگر سریال یعنی الکساندرا (Alexandra) با بازی سرگورنی ویور (Sigourney Weaver) و الکترا (Elektra) با بازی ایلودی یانگ (Elodie Yung) ملحق خواهد شد. این خبر همچین حرف دیگر کولتر را که این سریال تمام شخصیت‌های منفی سریال‌های قبلی را هم به شکلی به هم وصل می‌کند، تایید کرده است. حالا که حضور Madam Gao در این سریال تأیید شده باید دید که کدام یک از شخصیت‌های منفی دیگر در این سریال حضور خواهند یافت.

خارج از چهار قهرمان اصلی، حضور تعداد زیادی از شخصیت‌های مکمل در این سریال تأیید شده است و فقط با داشتن هشت اپیزود به جای ۱۳ اپیزود که به طور معمول برای سریال‌های مارول در نت‌فلیکس وجود دارد، این احتمال وجود دارد که روند آرام سریال بسیار کم می‌شود و این نگرانی را به وجود می‌آورد که زمان پرداختن به شخصیت‌ها کم خواهد شد. ولی هنوز برای قضاوت بسیار زود است باید صبر کرد و دید که آیا The Defenders یک سریال سریع و پرتحرک با داستانی قوی و شخصیت‌پردازی خوب مانند Daredevil خواهد بود یا یک سریال بهم ریخته با شخصیت‌پردازی ضعیف و داستانی میان مایه مانند Iron Fist.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.