جدیدترین فیلم ابرقهرمانی دنیای دی سی در راه است

18 May 2017 - 00:00

فیلم Batgirl به نویسندگی و کارگردانی جاس ویدن (Joss Whedon)، فیلم ابرقهرمانی زنانه دنیای دی سی بعد از فیلم Wonder Woman (زنان شگفت انگیز)، ساخته پتی جنکینز (Patty Jenkins) خواهد بود. این اطلاعات در طول مراسم فرش قرمز دی سی در شانگای، قبل از اکران فیلم زن شگفت انگیز در چین در تاریخ دوم ژوئن منتشر شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

خبر مربوط به کارگردانی سولوی دنیای دی سی توسط ویدن برای شخصیت Batgirl  یا باربارا گوردون در ماه مارس امسال اعلام شده بود و گزارشاتی مبنی بر پیوستن این شخصیت به دنیای دی سی قبل از اعلام اطلاعات مربوط به پروژه ویدن ارائه شده بودند. طبق گفته دبورا اسنایدر (Deborah Snyder)، کارگردان فیلم‌های Avengers (انتقام جویان) و Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اول‌تران) هیچ وقتی را برای این فیلم اقتباس شده از کتاب کامیک تلف نمی‌کند.

همان‌طور که چندین منبع در مراسم فرش قرمز زن شگفت انگیز در چین گفتند، دبورا اسنایدر در توییتی اعلام کرد که Batgirl باید قبل از دنباله احتمالی زن شگفت انگیز راهی سینماها شود. در حالی که سال ۲۰۱۸ تاریخ اکران دور از ذهنی است، سال ۲۰۱۹ احتمالاً سال اکران این فیلم خواهد بود. در حال حاضر تنها فیلم دنیای دی سی که قرار است امسال اکران شود، Shazam است.

طبق گزارشات قبلی، فیلمنامه Batgirl الهام گرفته از کامیک New 52 دنیای دی سی است که گیل سایمون (Gail Simone) نویسنده آن است. ویدن در ماه آوریل اعلام کرده بود که او هنوز بازیگر نقش Batgirl را انتخاب نکرده و فیلمنامه این کار در مراحل ابتدایی به سر می‌برد. این شرایط تا پایان امسال تغییر کرده و با توجه به پست دبورا اسنایدر، ویدن بازیگر مورد نظرش را پیدا کرده و یا تا پایان سال ۲۰۱۷ پیدا خواهد کرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.